06.03.25, 21:35
PR Calling to kolejna agencja, która w 2024 roku przystąpiła do Związku Firm Public Relations. Dzięki członkostwu, firma angażuje się w inicjatywy mające na celu rozwój i profesjonalizację branży PR w Polsce oraz dbałość o najwyższe standardy etyczne.
Agencja PR Calling, obecna na polskim rynku od 2014 r., specjalizuje się w kompleksowym budowaniu wizerunku liderów branży technologicznej. Agencja wspiera swoich klientów w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacyjnych, łącząc PR korporacyjny, storytelling marki, employer branding oraz digital PR. PR Calling wyróżnia się innowacyjnym podejściem do komunikacji, które umożliwia klientom efektywne dotarcie do kluczowych grup odbiorców i umacnianie ich pozycji na rynku.
„Dołączenie do ZFPR to dla nas istotny krok w umacnianiu pozycji PR Calling jako agencji, która oferuje kompleksowe podejście do budowania wizerunku i najwyższej jakości usługi. Członkostwo w Związku Firm Public Relations to dla nas nie tylko potwierdzenie naszego zaangażowania w przestrzeganie najwyższych standardów branżowych, ale również możliwość wymiany doświadczeń i współpracy z najlepszymi w branży” – mówi Katarzyna Dworzyńska, CEO PR Calling.
Dzięki specjalistycznej wiedzy zespołu PR Calling, opartej na doświadczeniu w konkretnych segmentach rynku i unikalnych procesach, agencja skutecznie łączy ekspertów z elastycznym podejściem do komunikacji. Praca w ramach hubów kompetencyjnych umożliwia efektywne łączenie wiedzy eksperckiej z dopasowaną strategią komunikacyjną.
„Od ponad dekady PR Calling buduje wizerunek marek w sposób strategiczny i wielowymiarowy, wykorzystując różne narzędzia komunikacji. Naszym celem jest tworzenie spójnych i efektywnych strategii, które realnie wpływają na pozycję naszych klientów na rynku” – dodaje Marta Tyszer, Managing Partner, PR Calling.
Przez ponad dekadę działalności, PR Calling zbudowało ekspercki wizerunek firm technologicznych, takich jak PayU, PayPo, PayTel, iTaxi, Alsendo, Audioteka, Mindshare, Billennium, Morizon, a także Lendi, Flying Bisons, SmartLunch, Talent Place i Traffit.