19.03.25, 20:12
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
Nowa kampania reklamowa kostek drobiowych Winiary ma skupiać się na emocjach, które towarzyszą przygotowaniu i dzieleniu się tą wyjątkową zupą. Jak podkreśla marka - rosół najczęściej gotuje się z myślą o innych. Winiary zachęcają, żeby pamiętać o mocy rosołu na co dzień, a nie tylko od święta. Kampania ma podkreślać także rolę produktu jaką jest kostka drobiowa Winiary.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, Google i YouTube. Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, produkcją zajęła się Film Produkcja, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.