06.04.25, 22:00
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
Agencja Salestube stworzyła kompleksowy plan wdrożenia tej filozofii w działania digitalowe. Strategia opracowana dla BIODERMY jest zgodna z jej wartościami i opiera się na szczegółowej analizie rynku oraz konkurencji.
Salestube opracowało dla BIODERMY kompleksową strategię mediową, obejmującą cztery kluczowe linie produktowe: Atoderm, Sensibio Antiredness, Sensibio H2O oraz Photoderm. Każda z linii posiada unikalny koncept komunikacyjny, dostosowany do jej specyfiki i grupy docelowej. Działania mediowe będą realizowane na szeroką skalę, obejmując kanały digitalowe takie jak Meta, TikTok, Video Open Market, display, YouTube oraz współpracę z wydawcami. Dzięki zaawansowanej analityce i technologii, kampanie będą precyzyjnie targetowane i optymalizowane w czasie rzeczywistym.
„Wybór Salestube jako naszego partnera mediowego był naturalnym krokiem. Ich doświadczenie w digitalu i branży beauty oraz kompleksowe podejście do strategii mediowej idealnie wpisują się w nasze potrzeby. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze skuteczniej docierać do naszej grupy docelowej i budować silną pozycję Biodermy w Polsce” - mówi Sylwia Czaińska, Senior Consumer Brand Manager w NAOS Poland.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie udziału rynkowego BIODERMY oraz podniesienie sprzedaży poszczególnych linii produktowych w porównaniu do poprzedniego roku.