07.04.25, 10:02
W najnowszym spocie reklamowym Żubr występuje w roli strażnika i opiekuna puszczy, który w charakterystyczny dla siebie sposób wkracza do akcji, gdy jedno ze zwierząt znajduje się w opresji.
„Hasło kampanii – „Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić” – ma podwójne znaczenie. Z jednej strony oczywiście podkreśla siłę i niepodważalną wartość Żubra, który potrafi zadbać o to, by wszystko znalazło się w bezpiecznym miejscu. Oznacza, to że jeśli jest Żubr, niewiele potrzeba, by wszystko było dobrze – w zasadzie wystarczy nawet pół Żubra. Z drugiej strony można rozumieć je również dosłownie” – mówi Michał Szczerba, Brand Manager marki Żubr.
Poza kampanią w telewizji i digitalu, działania promocyjne zostały wzmocnione szeregiem niestandardowych aktywności, w tym współpracą z memosferą i prasą.
Za koncepcję spotu odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Papaya Films, udźwiękowieniem Juice, a postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, należąca do Publicis Groupe.