07.04.25, 11:00
W środę, 2 kwietnia br. FC Barcelona pokonała Atletico Madryt 1:0 w rewanżowym meczu półfinału Pucharu Króla. Rozgrywkę transmitowaną w TVP1 i TVP Sport obejrzało przed telewizorami ponad 1,2 mln widzów, co zapewniło antenom 13,5 proc. udziału w rynku (Nielsen Media, in home+OOH, Gemius). Kolejne 141 tys. widzów śledziło przebieg spotkania poza domem, a 176 tys. unikalnych użytkowników obejrzało mecz na stronie internetowej i w aplikacjach TVP Sport.
Wśród oferty programowej TVP niezmiennie, ranking najliczniej oglądanych tytułów otwierają seriale. Tego dnia odcinek „Na dobre i na złe” obejrzało w TVP2 ponad 1,9 mln widzów, co pozwoliło stacji uzyskać 16,5 proc. udziału w paśmie, z kolei „Barwy szczęścia” przyciągnęły 1,4 mln widzów (udział 11,8 proc.).
Główny program informacyjny „19.30” zgromadził tego dnia na trzech antenach ponad 1,5 mln widzów, osiągając łączny udział: 14 proc.
2 kwietnia na czele rankingu anten znalazła się Jedynka ze średnim udziałem na poziomie 7,6 proc., na drugim miejscu była Dwójka z 7,2 proc. udziałem. Z 2 proc. udziałem do TOP10 anten wszedł również TVP Sport. Grupa TVP z udziałem na poziomie 23,2 proc. w grupie 4+ pokonała pozostałe grupy konkurencyjnych stacji.