| biznes i technologie » informacje
Nowa kampania szczoteczek sonicznych Oclean za którą odpowiada Cut The Mustard
Kampania Oclean powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse. Zaangażowane do niej influencerów z pięciu krajów Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier.
08.05.24, 12:21
| reklama & PR » ludzie
Jakub Kowalik i Maciej Kraska awansują w Cut The Mustard
Jakub Kowalik i Maciej Kraska, dotychczas seniorski team kreatywny, od maja br. objęlistanowisko Creative Lead i pokierują pracą zespołów kreatywnych agencji.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
12.03.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza dalej z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie już piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
26.02.24, 14:03
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard wygrała przetarg Frito Lay Poland
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką z portfolio firmy PepsiCo. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
06.02.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Paula Sołtysiak w zespole Cut The Mustard
Paula Sołtysiak dołączyła do agencji Cut The Mustard i objęła stanowisko Chief Strategy & Communication Officer.
10.12.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Domowe historie. Olga Kalicka i Maciej Musiał w kampanii Electrolux zachęcającej do oszczędności zasobów planety
Electrolux ruszył z kampanią „Domowe historie”. Osią kampanii jest cykl osiem filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii EcoLine prezentuje rozwiązania pozwalające oszczędzać nie tylko zasoby planety. Kampanię wspierają działania w digitalu i w mediach.
15.10.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Dodaj blasku swojemu wnętrzu. Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki ponownie w kampanii Reuter.com
Reuter.com, sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią. Działania prowadzone będą pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.
08.09.23, 15:36
| reklama & PR » informacje
Marka Regina debiutuje na TikToku z agencją Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard rozszerza współpracę z firmą Sofidel, producentem papieru do użytku domowego i higienicznego, tworząc i realizując dla marki Regina komunikację w kanale TikTok. 
03.08.23, 09:51
| reklama & PR » informacje
Łukasz Zarębski awansuje w Cut The Mustard
Łukasz Zarębski objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji Cut The Mustard. To nowe stanowisko w firmie. Będzie on odpowiedzialny za realizację i rozwój strategii biznesowej związanej z budżetem i optymalizację kosztów agencji.
14.07.23, 19:46
| reklama & PR » informacje
Pizza Hut wkracza na TikToka z pomocą agencji Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok. To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.
30.06.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Rozkręć się z Twisterem. Marka wesprze młode talenty
Marka Twister prowadzi aktywację skierowaną do nastolatków i rodziców. Akcja „Rozkręć się z Twisterem” ma wspierać młode talenty. Kampania odbywa się z udziałem TikTokerów, a partnerami akcji jest sieć sklepów Żabka oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.
29.06.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Marka promuje Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards na Spotify
Httpool Polska (Aleph Group) wspiera markę Lech (Kompania Piwowarska) w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards. Na Spotify uruchomiono profil brandowy festiwalu. Znajdują się tam playlisty muzyczne z muzyką hip-hopową i wywiady z artystami, którzy wystąpią na festiwalu.
26.05.23, 10:05
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu, Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
17.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lody inaczej to OH! Kampania lodów OH! od E.Wedel
Rusza kampania lodów OH! marki E.Wedel, która ma zachęcać, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm.
21.04.23, 20:07
| reklama & PR » informacje
Marka LECH przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.
05.04.23, 17:33
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard realizuje aktywację wiosenną dla H&M w Polsce i Rumunii
Agencja Cut The Mustard kolejny raz realizuje niestandardową aktywację konsumencką dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz Sp. z.o.o.).
30.03.23, 09:43
| reklama & PR » informacje
Electrolux będzie dalej współpracować z Cut The Mustard
Electrolux czwarty rok z rzędu przedłużył bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać strategicznie i reklamowo szwedzką markę.
09.03.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza kontynuuje współpracę z Cut The Mustard
Lavazza Polska przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać reklamowo markę.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.