Traficar, marka działająca w branży carsharingowej, rusza z kampanią marketingową pod hasłem "Ty kierujesz, my ogarniamy resztę”. Jej celem jest odświeżenie kategorii carsharingu na polskim rynku, by ta znów ekscytowała i zyskiwała na popularności. Marka zaprezentowała także nowe logo oraz odświeżyła identyfikację wizualną.
Marka Traficar, platforma carsharingowa, powierzyła agencji Walk PR kompleksową obsługę public relations, kontakty z mediami i działania z zakresu influencer marketingu.
Traficar rozpoczyna współpracę z kolejnym lokalnym partnerem. Od 25 kwietnia br. po zakończeniu zakupów w IKEA Kraków, można przewieźć je do domu samochodem Traficara. Z tej okazji firmy przygotowały wspólną akcję teaserową promującą ideę carsharingu.
Firma Traficar, spółka świadcząca innowacyjną usługę wynajmu samochodów na minuty, rozpoczęła cykl specjalnych akcji pod hasłem #podajdalej. Inicjatywa ma szerzyć ideę współdzielenia w Polsce.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.