Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe ruszyły 14 lipca br. i obejmują szerokie spektrum mediów.
Firma pożyczkowa Provident wystartowała z odświeżona odsłoną kampanii „Mam plan”. Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw.
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Komunikacja, za którą odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, ma koncentrować się na pozytywnych emocjach, jakich dostarcza realizacja planów.
Rozpoczęła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
Isobar Polska przygotował świąteczną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Provident, lider na rynku pożyczek gotówkowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Firma zdecydowała się przedłużyć współpracę z dotychczasowym partnerem, agencją Isobar Polska.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.