| biznes i technologie » informacje
PSNPH alarmuje: centra handlowe żądają opłat za sprzedaż w internecie
Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych alarmuje, że właściciele centrów handlowych – forsują nowe umowy dla najemców, które zwiększają czynsz w oparciu o obroty w internecie. 
24.07.22, 21:32
| biznes i technologie » informacje
Centra handlowe: większe obroty w maju. Głównie to efekt inflacji
Obroty w centrach handlowych w maju 2022 r. były o 22 proc. wyższe niż w maju 2019 r. W podziale na kategorie najlepsze wyniki notowały: żywność (+67 proc.) i gastronomia (+34 proc.). Bazą porównawczą był maj 2019 r.
20.06.22, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Nowy SPAR Mini w Robakowie
Sieć SPAR otworzyła nowy sklep SPAR Mini zlokalizowany w Robakowie (woj. wielkopolskie).
30.12.21, 07:00
| biznes i technologie » informacje
GfK: Turyści pozostają ważnym ogniwem w handlu spożywczym
Już 10 proc. sieciowych i zrzeszonych sklepów spożywczych w Polsce mieści się w pobliżu atrakcji turystycznych i obiektów noclegowych. Procentowo najwięcej jest ich w Małopolsce (23 proc. wszystkich punktów handlowych), z kolei najmniej – w województwie lubelskim (4 proc.) i mazowieckim (5 proc.) - wynika z analizy GfK.
26.11.21, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Raport wpływu Grupy Eurocash: sklepy niezależne dobrze sobie radzą
Sklepy niezależne przetrwały rok 2020 r. z relatywnie niskimi stratami. Co więcej, aż 70 proc. z nich udało się rozwinąć działalność i wprowadzić w życie nowe pomysły biznesowe – wynika z pierwszego raportu wpływu Grupy Eurocash.
10.08.21, 07:00
| biznes i technologie » informacje
GfK: Polacy wracają do zwyczajów sprzed pandemii. Jesteśmy coraz bardziej eko
Po 2020 r., który znacząco zmienił trendy i koszyki zakupowe, przyszła covidowa odwilż. Polscy konsumenci w części wracają do starych zwyczajów - wynika z analizy Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
19.08.20, 11:00
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
GfK Polonia: pandemia napędza rynek eFMCG. W I półroczu wzrost aż o 53 proc.
W I półroczu 2020 r. wartość zakupów gospodarstw domowych dla kategorii FMCG w kanale online wzrosła aż o 53 proc. – wynika z danych z najnowszego badania Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
10.01.20, 08:00
| biznes i technologie » informacje
GfK Polonia: osiedlowe sieciówki rosną, hipermarkety tracą rynek
Co czwartą złotówkę wydawaną na FMCG w Polsce przejmują osiedlowe sklepy sieciowe, czyli małoformatowe sklepy sieciowe oraz supermarkety. Segment ten rośnie w Polsce w tempie 4,6 proc. rok do roku i pod względem wartości sprzedaży ustępuje już wyłącznie dyskontom. 
20.09.19, 08:00
| internet » wywiady | internet » e-commerce | reklama & PR » wywiady
Magdalena Wiśniewska: Dostrzegamy spory potencjał e-zakupów
Rozmowa z Magdaleną Wiśniewską, Kierownikiem Działu Nowych Technologii oraz Kierownikiem Projektów Strategicznych w Bricomarché.
06.09.19, 11:34
| reklama & PR » wywiady
Dominik Piwek: Lokalność powiązana z poczuciem humoru jest wyróżnikiem kampanii reklamowych Bonarki
Rozmowa z Dominikiem Piwkiem, Dyrektorem ds. Marketingu i PR w firmie NEPI Rockcastle Poland (właścicielem krakowskiej Bonarki i kilkudziesięciu innych obiektów w Europie). 
02.05.18, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Raport: czy wolno handlować w innych krajach UE w niedzielę?
Nie ustaje dyskusja nad wprowadzeniem w Polsce częściowego zakazu handlu w niedziele. Europejskie Centrum Konsumenckie sprawdziło jak rzecz ma się w innych krajach. 
21.04.18, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Sklepy mają dostarczać inspiracji i wspierać w życiu codziennym. Karty lojalnościowe to za mało
Polacy to konsumenci bardziej lojalni wobec sieci spożywczych niż konsumenci z innych krajów, jednak ich przywiązanie do marki oparte jest głównie o czynniki pragmatyczne, takie jak szeroki wybór i dostępność produktów żywnościowych (47 proc.) oraz bliskość sklepu (46 proc.) - wynika z badania TCC Global.
11.03.18, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Ustawa ograniczająca handel w niedziele. Nowa definicja hipermarketów i wyzwania dla niektórych producentów
Dla 40 proc. osób kupujących w niedzielę - zakupy w ten dzień tygodnia są koniecznością. Dla podobnego odsetka osób niedzielne zakupy stanowią jednak przyjemność. Ustawa ograniczająca handel w niedziele może przynieść kolejne przetasowania dotyczące preferowanych formatów sklepów.
26.02.18, 18:00
| biznes i technologie » informacje
Ustawa ustawą, a życie życiem. Niemal połowa Polaków wciąż będzie robiła zakupy w niedzielę
Niedziela to dla większości Polaków dzień handlowy. Mimo nowej ustawy o zakazie handlu w niedzielę, aż 45 proc. badanych planuje nadal robić zakupy w niedziele, tylko w innych – czynnych – sklepach – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
25.04.17, 16:00
| internet » e-commerce
Rodzice robią zakupy w sklepach internetowych w niedziele
63 proc. rodziców kupuje w internecie w różne dni tygodnia, zależy kiedy mają czas i jakie pojawią się potrzeby. Aż 84 proc. rodziców zdarza się kupować w sieci w niedziele, a 62 proc. z nich uważa, że zakaz handlu w niedziele nie powinien dotyczyć e-sklepów.
21.11.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: rekordowe wydatki handlu na reklamę
Wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję tylko w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85 proc. wydatków całego sektora w całym 2015 r. W porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku jest to wzrost o 26 proc. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.