Young Leosia została twarzą marki Orbit Refreshers. W wyniku tej współpracy powstała nowa piosenka artystki, która została przygotowana wraz z teledyskiem.
Z początkiem czerwca br. wystartowała muzyczna loteria Orbit Refreshers. Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody, m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca 2024 r.
Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”.
Rozpoczyna się najnowsza, wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett – promująca 7% na Koncie Oszczędnościowym do 100 tys. zł na pięć miesięcy oferowane przez Bank Pekao S.A.
Wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett dla Banku Pekao S.A., ma na celu promowanie wakacyjnej oferty banku. Agencja kreatywna odpowiada za strategię, kreację i realizację działań w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w placówkach banku.
Bank Pekao S.A. wprowadza nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi: „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”. Nowa linia skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy wkraczają w dorosłość oraz stają się samodzielni i odpowiedzialni finansowo.
Wystartowała odświeżona wersja kampanii Pekao. W projekcie wziął udział bohater z wcześniejszych odsłon. Pojawia się także lektorka, która po raz pierwszy bierze udział w komunikacji banku.
Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób ma pokazać, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Marka Orbit zmienia swoją identyfikację wizualną, która obejmuje zarówno odświeżenie dotychczasowego logotypu, jak i metamorfozę designu opakowań wszystkich dostępnych na polskim rynku bezcukrowych gum i miętusów Orbit. Od czerwca br. odświeżenie marki jest też wspierane intensywną kampanią reklamową.
Od 15 marca br. Bank Pekao ruszył z nową ogólnopolską kampanią promocyjną, w której informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym.
Zofia Zborowska, Joanna Koroniewska i Mery Spolsky promują trzyczęściowy dokument „SPICE GIRLS: REWOLUCJA GIRL POWER”, który opowiada o pięciu młodych kobietach, które podbiły świat muzyki lat 90’, choć same dopiero wkraczały w dorosłość.
Stacja AXN, w drugiej połowie sierpnia br., rozpoczęła działania promocyjne wspierające jesienna ramówkę. Komunikacja prowadzona jest w TV, internecie, mediach społecznościowych i na urządzeniach mobilnych.
Bank Pekao rozpoczął promocję pakietu PeoPay KIDS – rozwiązania finansowego, które ma ułatwiać wprowadzenie dziecka w świat finansów. W szeroko zasięgowej kampanii bank chce przekonać rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.