13.08.24, 12:22
| reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Orbit Refreshers partnerem nowej piosenki Young Leosi
Young Leosia została twarzą marki Orbit Refreshers.  W wyniku tej współpracy powstała nowa piosenka artystki, która została przygotowana wraz z teledyskiem. 
31.07.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A promuje aplikację PeoPay
Bank Pekao S.A. rozpoczął ogólnopolską kampanię marketingową w kanałach online pod hasłem „Otwórz się na PeoPay”. 
15.07.24, 13:05
| reklama & PR » informacje
Orbita Chillu na Lotnisku Chopina od marki Orbit
Marka Orbit przygotowała Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot.
06.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Ruszyła muzyczna loteria Orbit Refreshers. Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia
Z początkiem czerwca br. wystartowała muzyczna loteria Orbit Refreshers. Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody, m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca 2024 r.
14.05.24, 23:45
| reklama & PR » ludzie
Young Leosia ambasadorką marki Orbit Refreshers
Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”.
23.03.24, 17:48
| reklama & PR » informacje
Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz. Kampania Banku Pekao S.A.
Wystartowała wielokanałowa kampania Banku Pekao S.A. „Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz” promująca pożyczkę gotówkową online.
19.01.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje Konto Oszczędnościowe
Rozpoczyna się najnowsza, wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett – promująca 7% na Koncie Oszczędnościowym do 100 tys. zł na pięć miesięcy oferowane przez Bank Pekao S.A.
28.08.23, 11:57
| reklama & PR » informacje
E. Wedel stawia na szeroka promocję wafli WW
Trwa pierwsza od wielu lat kampania wafli WW marki E.Wedel. Dodatkowo firma zaplanowała redesign opakowań WW.
26.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje złotą kartę
Wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett dla Banku Pekao S.A., ma na celu promowanie wakacyjnej oferty banku. Agencja kreatywna odpowiada za strategię, kreację i realizację działań w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w placówkach banku.
21.06.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze! Nowa linia kreatywna dla młodych Banku Pekao S.A.
Bank Pekao S.A. wprowadza nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi: „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”. Nowa linia skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy wkraczają w dorosłość oraz stają się samodzielni i odpowiedzialni finansowo.
04.11.22, 11:14
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao w odświeżonej kampanii uczy jak mieć z górki
Wystartowała odświeżona wersja kampanii Pekao. W projekcie wziął udział bohater z wcześniejszych odsłon. Pojawia się także lektorka, która po raz pierwszy bierze udział w komunikacji banku.
06.07.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Digital Kingdom wygrywa przetarg BBC Earth
Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg i zajmie się obsługą strategiczną, kreatywną i mediową marki BBC Earth na polskim rynku na rok 2022/23.
30.06.22, 13:03
| reklama & PR » informacje
Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers. Ice Cream. Marka rusza z letnią kampanią
Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób ma pokazać, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
02.06.22, 14:02
| reklama & PR » informacje
Odkryj nowy, świeży look. Orbit odświeża identyfikację wizualną
Marka Orbit zmienia swoją identyfikację wizualną, która obejmuje zarówno odświeżenie dotychczasowego logotypu, jak i metamorfozę designu opakowań wszystkich dostępnych na polskim rynku bezcukrowych gum i miętusów Orbit. Od czerwca br. odświeżenie marki jest też wspierane intensywną kampanią reklamową.
26.04.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Desperados szuka w nowej akcji PrzeTesterów
Desperados wchodzi w nowy sezon z nowymi wariantami piwa, aktywacją i kampanią reklamową.
19.03.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania promocyjna Banku Pekao
Od 15 marca br. Bank Pekao ruszył z nową ogólnopolską kampanią promocyjną, w której informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym. 
17.02.22, 16:15
| reklama & PR » informacje
Manifest indywidualności i wolności wyboru. Nowy spot reklamowy Desperadosa
Desperados startuje z nową odsłoną kampanii wizerunkowej. Nowy spot można obejrzeć w telewizji i internecie.
16.01.22, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Zofia Zborowska, Joanna Koroniewska i Mery Spolsky promowały dokument BBC Lifestyle o Spice Girls
Zofia Zborowska, Joanna Koroniewska i Mery Spolsky promują trzyczęściowy dokument „SPICE GIRLS: REWOLUCJA GIRL POWER”, który opowiada o pięciu młodych kobietach, które podbiły świat muzyki lat 90’, choć same dopiero wkraczały w dorosłość. 
16.09.20, 12:02
| telewizja / VOD » informacje
AXN promuje jesienne seriale
Stacja AXN, w drugiej połowie sierpnia br., rozpoczęła działania promocyjne wspierające jesienna ramówkę. Komunikacja prowadzona jest w TV, internecie, mediach społecznościowych i na urządzeniach mobilnych. 
16.07.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao zachęca rodziców do edukacji finansowej dzieci
Bank Pekao rozpoczął promocję pakietu PeoPay KIDS – rozwiązania finansowego, które ma ułatwiać wprowadzenie dziecka w świat finansów. W szeroko zasięgowej kampanii bank chce przekonać rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3