22.09.23, 11:31
| reklama & PR » informacje
Nie przeocz krótkowzroczności. Lens Poland rusza z nową edycją akcją edukacyjnej
Działania prowadzone są w tym roku pod hasłem „Nie przeocz krótkowzroczności” i skupiają się na uświadomieniu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci oraz potrzebie regularnych badań wzroku. Potrwają do grudnia br.
19.09.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Oko w oko z krótkowzrocznością, czyli nowa akcja edukacyjna Hoya Lens Poland
Działania Hoya Lens Poland  prowadzone przez agencję On Board Think Kong są kontynuacją ogólnopolskiej kampanii „WzrokOK”. Celem akcji jest uświadomienie społeczeństwu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci. Kampania dedykowana jest rodzicom. 
20.01.17, 09:00
| reklama & PR » informacje
Think Kong obsłuży Hoya Lens Poland
Agencja Think Kong, należąca do Grupy On Board Think Kong, odpowiada za obsługę social media Hoya Lens Poland –producenta i dystrybutora soczewek okularowych oraz innych produktów optycznych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.