| reklama & PR » informacje
Jak powstawała nowa identyfikacja wizualna GoldenSubmarine
Agencja reklamowa GoldenSubmarine wprowadziła nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać dynamikę zmian, jakie do tej pory przeszła.
| reklama & PR » informacje
Historia, która zaczęła się od ziarna. Colian prezentuje nową identyfikację wizualną
Colian odświeża wizerunek dzięki nowej identyfikacji wizualnej. Wypracowany koncept, oparty na motywie drzewa zbudowanego z charakterystycznych piktogramów, odzwierciedla wyznawane przez firmę wartości oraz podkreśla to, co jest jej znakiem charakterystycznym – rozwój, kreatywność, polskie korzenie i rodzinność.
| reklama & PR » informacje
Vision Group odświeża identyfikację wizualną
Vision Group, firma doradcza działająca na rynku farmaceutycznym, biotechnologicznym i MedTech, po 16 latach działalności na rynku odświeża identyfikację wizualną.
03.05.24, 14:38
| reklama & PR » informacje
Morskie farmy wiatrowe Bałtyk zyskały nową identyfikacją wizualną
Equinor i Polenergia uruchomiły nową identyfikację wizualną projektów Bałtyk. Morskie farmy wiatrowe zyskały też nowy, wspólny dla wszystkich trzech projektów serwis internetowy.
02.05.24, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa identyfikacja wizualna Garden of Words Group
Grupa Agencji Garden of Words zyskała, m.in. odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki). 
20.01.24, 20:07
| reklama & PR » informacje
Grupa Vorwerk wprowadza nową, spójną identyfikacją wizualną
Spójność, nowoczesność i ludzie pełni pasji w centrum – to mają być wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej, nad której globalnym wdrożeniem, przez ostatnie miesiące, pracował producent wielofunkcyjnego urządzenia Thermomix oraz systemu do utrzymania czystości Kobold.
03.01.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Hochland wprowadza nową identyfikację wizualną
Firma Hochland wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej marki Hochland. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. 
09.11.23, 09:37
| reklama & PR » informacje
PEPSI wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną. Pepsi Max zmienia się w Pepsi Zero Cukru
Z okazji 125. rocznicy powstania marki, Pepsi przedstawiła nową identyfikację wizualną, której wprowadzanie w punktach sprzedaży na terenie Polski rozpoczęło się tej jesieni. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach w I kwartale 2024 r.
02.05.23, 10:17
| reklama & PR » informacje
Agencja InfluEnter z nową identyfikacją wizualną
Agencja influencer marketingu InfluEnter (Grupa Mediacore) zyskała nową identyfikacją wizualną. Zmiana związana jest z rozwojem kompetencji i skali działania agencji.
07.04.23, 18:02
| telewizja / VOD » informacje
Stopklatka z nową identyfikacją wizualną i graficzną
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) zyska odświeżoną identyfikację wizualną oraz nową identyfikację muzyczną. Oprawa zadebiutuje na antenie 7 kwietnia br.
08.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Krakowska para symbolem piw. Marka Żywiec wprowadza nową identyfikacją wizualną
Marka Żywiec odświeża szatę graficzną wszystkich swoich opakowań i tym samym powraca do żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. sposób dzięki zmianom, produkty mają być lepiej widoczne na sklepowej półce, tworząc spójną wizualnie żywiecką rodzinę.
30.11.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Walk zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo bez charakterystycznego kroczącego mężczyzny
Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.
18.09.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Radość z technologii. Komputronik zmienia logo i swoje salony
Komputronik, dystrybutor elektroniki w Polsce, zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki.
15.07.22, 07:00
| prasa » informacje
Burda Media Polska zyskała nową identyfikację wizualną
Nowa identyfikacja wizualna w tym także nowe logo Burda Media Polska reprezentują połączone w wyniku niedawnej fuzji siły zespołów oraz wyraźny, zróżnicowany, mocno digitalowy charakter organizacji. Od 12 lipca br. niebiesko czarne logo zastąpiły kolory. To pierwszy rebranding w historii polskiej marki Burda Media.
11.07.22, 20:30
| internet » informacje
Odświeżone logo i nowa identyfikacja wizualna RocketJobs.pl
RocketJobs.pl przechodzi rebranding. Odświeżone logo oraz zupełnie nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją zmian w strategii biznesowej firmy - ukierunkowaniem się na kategorie zawodów przyszłości takie jak finanse, inżynieria czy HR. Za nowy design marki odpowiada studio kreatywne Super Super.
06.06.22, 19:29
| reklama & PR » informacje
Rebranding Future Mind i przygotowuje się na zagraniczną ekspansję
Firma technologiczno-doradcza Future Mind, która stworzyła aplikacje mobilne, m.in. dla Żabki, Hebe, LPP, Putki czy Super-Pharm, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej.
29.04.22, 14:00
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Pepco wprowadza nowy koncept wizualny
Sieć handlowa Pepco wprowadza nowy koncept wizualny oraz aranżację swoich sklepów, a także rozszerza ofertę produktową. Pierwsze polskie lokalizacje Pepco, w zupełnie nowej odsłonie, łączące wszystkie zmiany, zostały w ramach testu otwarte już we Wrocławiu.
23.04.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Valkea twórcą nowej linii kreatywnej łódzkiej Manufaktury
Na nośnikach informacyjno-reklamowych łódzkiej Manufaktury zaprezentowana została jej nowa identyfikacja wizualna. Autorem konceptu jest agencja marketingowa Valkea, która również odpowiada za copy wszystkich komunikatów.
13.02.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Oferteo.pl rozpoczyna zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki
Oferteo SA, właściciel internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu 2021 r. rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W związku z tym powstało nowe logo, które ma symbolizować ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz wykonawców usług.
02.01.22, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Mindshare zmienia identyfikację wizualną i stawia na Good Growth
Mindshare dostosowuje identyfikację marki do nowego kierunku rozwoju. W Polsce identyfikacja wizualna agencji została zmieniona w grudniu 2021 r.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.