22.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Reto w najnowszej kampanii marki Desperados
Marka Desperados w swojej komunikacji zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Bohaterem tegorocznej kampanii marki jest Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”.
15.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Kampania marki Desperados Lemon 0.0%
Desperados w ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz” promuje orzeźwiające piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%. Dodatkowo wciąż trwa loteria Desperadosa.
18.04.23, 20:38
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Nowa kampania Desperadosa z udziałem Tymka
Marka Desperados ruszyła z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje artysta z pokolenia Gen Z – Tymek.
09.04.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Lato przyjemności z Heineken. Marka rusza z loterią konsumencką
Heineken rusza z loterią konsumencką, który prowadzona będzie pod hasłem „Lato przyjemności z Heineken”. W puli nagród znajdują się nagrody pieniężne, a także wyjazdy od wakacje.pl.
19.04.22, 12:49
| reklama & PR » informacje
Cztery miliony piw i wycieczki do Kataru do wygrania w loterii Planety Warka
Marka Warka uruchomiła loterie promocyjną w której do wygrania są wyjazdy do Kataru oraz miliony piw. Aktywacja wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz kampanią ATL. Loteria potrwa do końca sierpnia 2022 r.
22.02.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Tatry się należą. Kolejna edycja loterii konsumenckiej marki Tatra
21 lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania poświęcona tegorocznej edycji loterii Tatry. Loteria pod hasłem „Tatry się należą” wspierana będzie dedykowaną komunikacją w telewizji, internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży. 
04.06.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Desperados serwuje, Ty imprezujesz. Letnia loteria marki Desperados
Rozpoczęła się promocja marki Desperados prowadzona pod hasłem „Desperados serwuje, Ty imprezujesz”. W puli nagród znajdują się głośniki, projektory i grille elektryczne oraz roczne subskrypcje do Tidal Premium i zestawy piwa. Sprzedaż promocyjna potrwa do 30 września br.
16.02.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Codziennie wygrywaj tysiące i piwa. Loteria marki Specjal
Ruszyła Loteria marki Specjal, w której konsumenci mogą wygrywać piwa lub nagrody pieniężne o wartości 1 tys. zł. Loterię wspiera kampania pod hasłem „Codziennie wygrywaj tysiące i piwa”.
15.02.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Tatra rozda telewizory w nowej loterii
1 lutego br., rozpoczęła się nowa edycja loterii promocyjnej marki Tatra. Akcja wspierana będzie kampanią TV, działaniami w Internecie oraz w punktach sprzedaży.
05.07.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Moje miejsce zawsze z Legia. Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera kampania pod hasłem „Moje miejsce zawsze z Legią”.
02.04.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Ronaldinho twarzą kampanii piwa Warka
Marka Warka nawiązała współpracę z piłkarzem Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.
02.02.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Tatra co sekundę, 4pak co minutę. Rusza loteria maki Tatra
Tatra wystartowała z loterią promocyjną pod hasłem „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”. Akcję wspiera kampania TV z nowym spotem reklamowym oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży.
03.04.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Warka biało-czerwoni. 6 mln nagród w loterii
W trwającej od kwietnia br. loterii „Warka biało-czerwoni” marka rozda kibicom 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln piw. Promocja potrwa do 31 lipca br.
16.01.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę. Kampania wspierająca loterię Tatry
Rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Promocja pod hasłem „Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę” wspierana będzie również działaniami w Internecie oraz punktach sprzedaży. 
01.06.17, 14:00
| reklama & PR » informacje
Otwórz się na wygrywanie. Loteria piwa Królewskie
1 czerwca br. wystartowała loteria „Otwórz się na wygrywanie”. Pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Królewskie na klientów czeka ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa. 
03.02.17, 20:03
| reklama & PR » informacje
Startuje największa loteria w historii Tatry
Tatra startuje z największą w historii marki loterią promocyjną “Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!”. Akcja potrwa do 31 sierpnia br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.