W ramach kampanii marki Tyskie „Jesteśmy na TY”, Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski pojawili się podczas nietypowego castingu. Para aktorów pojawiła się w trakcie odgrywania scen.
Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.
Trójka wyemituje 14 listopada br., premierę spektaklu muzycznego „Mamy kota na punkcie… Osieckiej” opartego na jej wierszach, tekstach oraz prozie, z udziałem Ewy Błaszczyk, Kamili Klimczak, Barbary Krafftówny, Artura Żmijewskiego, Piotra Fronczewskiego – ze scenariuszem i w reżyserii Romana Dziewońskiego.
Z okazji Mikołajek, w piątek 6 grudnia br. Piotr Fronczewski –aktor teatralny, filmowy i telewizyjny – będzie czytał w Trójce fragmenty „Akademii Pana Kleksa”. Tego dnia nie zabraknie również rozmowy z Andrzejem Korzyńskim – autorem muzyki do filmów zrealizowanych na podstawie prozy Jana Brzechwy.
W cyklu „Książka do słuchania”, Program 2 Polskiego Radia prezentuje od 15 lipca powieść „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza w interpretacji Piotra Fronczewskiego.
Program 3 Polskiego Radia od 18 marca br. prezentuje na swojej antenie zbiór felietonów Janusza Głowackiego „Jak być kochanym”. Nowe, poszerzone wydanie tych tekstów – ilustrowanych muzyką Oleny Leonenko-Głowackiej – jest emitowane w Trójce w interpretacji Piotra Fronczewskiego.
Piotr Fronczewski oraz youtuber ReZi pojawili się w spocie promującym najnowszą kampanię Coca-Cola "Ikona powraca". Ich obecność ma stanowić symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.
Zmarł niewiele ponad rok temu. Do końca jednak pisał, czego efektem jego ostatnia, bardzo osobista i poruszająca książka – „Bezsenność w czasie karnawału”, która ukazała się w sprzedaży 15 października br. Pośmiertnego dzieła Janusza Głowackiego – w interpretacji Piotra Fronczewskiego – będzie można posłuchać w Trójce.
W połowie lutego br. ruszy kampania „Otwórz Dębowe”, w której Piotr Fronczewski zaprasza do świata Dębowego. Odświeżenie marki Dębowe obejmuje zmianę nazwy, nową komunikację wizualną oraz spot reklamowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.