31.10.18, 12:45
| telewizja / VOD » informacje
Telemetria: 5 listopada ma rozpocząć się audyt AGB Nielsen zlecony przez TVP
29 października br. w siedzibie TVP w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli zespołu globalnego kierownictwa firmy Nielsen, Roberto Pedriettiego, Vittorio Sali oraz Kimona Zorbasa z zespołem zarządzającym TVP pod kierownictwem Jacka Kurskiego, Prezesa Zarządu. 
07.10.16, 20:30
| telewizja / VOD » informacje
Spotkanie władz AGB Nielsen i TVP. Będzie audyt
Przedstawiciele zarządów AGB Nielsen oraz TVP spotkali się w celu zacieśnienia współpracy, zgodzili się też co do warunków przeprowadzenia audytu rozproszenia geograficznego panelu telemetrycznego Nielsena. 
22.06.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
MediaCom pierwszą agencja mediową korzystającą z Digital Ad Ratings
Dom mediowy MediaCom Warszawa, jako pierwsza agencja mediowa w Polsce, zaczął wykorzystywać najnowsze narzędzie Instytutu Nielsen Audience Measurement - Digital Ad Ratings (DAR).
11.05.16, 23:10
TNS Polska: Nie mamy wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań
TNS Polska na oficjalnym profilu w serwisie Facebook zareagowała na wtorkowe „Wiadomości TVP1”. „Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań” – napisała firma w oświadczeniu. 
06.05.15, 09:00
| telewizja / VOD » informacje
Gemius, Nielsen i Millward Brown z jednym pomiarem mediów. Będzie rewolucja?
Firmy Gemius, Nielsen i Millward Brown przygotowują się do wprowadzenia na rynek projektu połączenia badań mediów – telewizji, internetu, prasy i radia. 
06.04.12, 20:58
| telewizja / VOD |
Viva Comet: 626 tys. widzów
Tegoroczna gala rozdania nagród muzycznych Viva Comet, organizowana przez Viva Polska,  była największym sukcesem ratingowym stacji w tym roku i jednocześnie najlepszym wynikiem od maja 2011 r.
27.07.11, 22:28
| telewizja / VOD » badania rynku
Prognoza pogody najchętniej oglądanym programem TV
W minionym tygodniu Polacy najchętniej oglądali… prognozę pogody emitowaną w Telewizyjnej Jedynce, a także „Wiadomości” i serwis sportowy. Tak wynika z danych przygotowanych przez AGB Nielsen Media Research na zlecenie Portalu Medialnego MediaFM.net.
12.07.11, 20:33
| telewizja / VOD |
Kryminalne zagadki hitem i półrocza 2011 r. w AXN
Seriale z cyklu „Kryminalnych zagadek” (Las Vegas, Miami, Nowego Jorku), to propozycje, które w minionym półroczu najczęściej wybierali widzowie stacji AXN. Dane na zlecenie portalu MediaFM.net przygotował AGB Nielsen Media Research.
14.12.10, 20:23
| telewizja / VOD |
Modzie na sukces topnieje widownia, ale Jedynka pozostaje niekwestionowanym liderem
"Moda na sukces" - amerykańska soap-opera nadawana w Polsce przez Jedynkę wciąż gromadzi sporo widzów, ale z sezonu na sezon jest ich coraz mniej.
12.12.10, 20:47
| telewizja / VOD |
Robin Hood wzmacnia udziały TV Puls
Kultowy, angielski serial "Robin Hood" z muzyką formacji Clannad, zdecydowanie poprawia wyniki TV Puls.
25.07.10, 12:09
| telewizja / VOD |
Abonenci Cyfrowego Polsatu coraz chętniej oglądają Polsat Cafe
W czerwcu br. udziały Polsat Cafe wśród abonentów Cyfrowego Polsatu wyniosły 0.7 % (dane: AGB Nielsen Media Research Polska).
05.07.10, 20:32
| telewizja / VOD |
Mecze z coraz większą ilością widzów
Ćwierćfinały Mistrzostw Świata w piłce nożnej cieszyły się dużym powodzeniem u widzów.  
16.05.10, 23:21
| telewizja / VOD |
Wzrost udziałów Polsatu Play
W ciągu ostatnich czterech tygodni Polsat Play notuje 70 - procentowy wzrost udziałów stacji.
09.05.10, 20:08
| telewizja / VOD |
Orange sport i Orange sport info w ofercie At Media
Od czerwca br. do oferty domu sprzedaży At Media dołączą kanały sportowe: Orange sport oraz Orange sport info.
22.04.10, 21:20
| telewizja / VOD |
Rekordowo mało reklam w TV
W dniach od 12 do 18 kwietnia br. większość stacji nie emitowało reklam, a część nadawała je tylko przez kilka dni. Wywróciło to na tydzień rynkiem reklamy TV.
14.04.10, 22:24
| radio |
AGB przedstawiło metodologię mierzenia słuchalności kanałów internetowych
Podczas ostatniego posiedzenia Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), instytut AGB Nielsen Media Research przedstawił swoją metodologię pomiaru stacji w sieci.
14.03.10, 12:51
| radio |
SMG/KRC zaprezentowało technologię mierzenia słuchalności radia internetowego
Podczas kolejnego spotkania Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) metodologię mierzenia słuchalności kanałów w sieci zaprezentował instytut Millward Brown SMG/KRC.
04.03.10, 22:41
| telewizja / VOD |
Net Geo Wild otwiera w Polsce sprzedaż czasu reklamowego
Od kwietnia br. kanał Nat Geo Wild rozpoczyna w Polsce sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych. Dla reklamodawców stacja będzie dostępna w sprzedaży cennikowej i pakietach gwarantowanej widowni.
18.02.10, 23:29
| telewizja / VOD |
Reklama w TV: Polsat pierwszy
W ubiegłym tygodniu najwięcej na reklamach zarobił Polsat (prawie 37 mln). Tuż za nim znalazła się Jedynka (35 mln) i TVN (33 mln). Dużo gorzej radzi sobie Dwójka (21 mln).
21.01.10, 23:17
| telewizja / VOD |
Rekordowe wyniki kanałów z grupy Chello Zone
Początek 2010 roku okazał się być udanym dla dwóch stacji należących do grupy Chello Zone. Zone Reality i Extreme Sports Channel odnotowały najwyższe wskaźniki wyników oglądalności w swojej historii.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 28.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 26.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.