Tarczyński ruszył z kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy”, promującą nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, kanałach digital oraz w kinach.
Rozpoczęła się kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z TV i dostępem do Disney+. Marka Netia wprowadza zupełnie nową platformę komunikacyjną.
Marka Tarczyński ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Nowy spot będzie emitowany w głównych stacjach TV. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.
Santander Bank Polska rusza z kolejnym spotem w kampanii, w której Marcin Dorociński prezentuje funkcje aplikacji Santander mobile. Nowa reklama zachęca do założenia czteromiesięcznej lokaty mobilnej przez aplikację Santander mobile.
Ruszyła kampania promująca nowy produkt marki Tefal - Cook4Me touch, który stanowi połączenie smartfona i wielofunkcyjnego narzędzia do gotowania marki Tefal.
Łukasz Mróz, artysta znany jako MROZU, został polskim ambasadorem Jim Beam, w ramach największej w historii kampanii wizerunkowej tej marki, prowadzonej pod hasłem Jim Beam Always Welcome.
Tarczyński rusza z ogólnopolską kampanią reklamową. Najnowszy spot marki – zrealizowany w filmowym stylu – będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach TV, m.in. podczas najważniejszych meczów piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.
W nowym wiosennym spocie Santander Bank Polska aktor Marcin Dorociński podpowiada, jak ułatwiać sobie codzienne sprawy dzięki aplikacji Santander mobile.
PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać – to główny przekaz kampanii wizerunkowej PZU, która rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa do końca br.
Trwa wsparta intensywną kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”, której grupą docelową są rodzice. Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych.
Marka Bonduelle wraca na ekrany telewizorów, przypominając konsumentów, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle.
Pod hasłem „Silniejszy od przeziębienia i grypy” wystartowała kampania reklamowa marki Coldrex. To pierwsza po dziesięcioletniej przerwie kampania telewizyjna marki.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.