10.11.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Citroën C3 wyjeżdża z pałacu na królewskiej poduszce
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3.
23.10.24, 12:34
| reklama & PR » informacje
Po powodzi. Trwa kampania charytatywna prowadzona pro bono
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi.
23.03.24, 17:48
| reklama & PR » informacje
Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz. Kampania Banku Pekao S.A.
Wystartowała wielokanałowa kampania Banku Pekao S.A. „Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz” promująca pożyczkę gotówkową online.
23.02.24, 15:25
| reklama & PR » informacje
Misje jak co dzień. Carrefour Polska chce pokazać swoje przewagi nad konkurencją
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.
07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
06.10.23, 17:30
| reklama & PR » informacje
Druga odsłona kampanii Saatchi & Saatchi dla Muzeum POLIN
Wideo towarzyszy instalacji „Dwie strony muru”, która stanęła w centrum Warszawy na historycznej granicy getta. Przywołuje ona pamięć o losach Żydów i Żydówek – cywilów ukrywających się w płonącym getcie podczas powstania 1943 roku. Kampania promuje wystawę „Wokół nas morze ognia”, którą można oglądać w Muzeum POLIN.
26.08.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla Carrefour komunikację i konkurs dla młodych
Do 31 sierpnia br. użytkownicy TikToka mogą wygrać jeden z iPhone’ów 14, które Carrefour przygotował dla nich w konkursie #GotowiNaZmiany.
03.08.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Gotowi na wszystkie zmiany. Carrefour promuje ofertę szkolną
„Gotowi na wszystkie zmiany” to hasło kampanii telewizyjnej i POS Carrefour promującej asortyment szkolny. Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. 
30.06.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
#UnexpectedJobs. Globalna kampania employer branding Banku BNP Paribas
Agencja Publicis Worldwide Poland realizuje polską odsłonę globalnej kampanii employer brandingowej, w ramach której pracownice i pracownicy Banku BNP Paribas przybliżają swoje role i zadania w banku w nieoczywisty sposób i za pomocą prostego języka.
20.06.23, 13:01
| reklama & PR » informacje
Uratuje jak brakuje. Pierwsza kampania reklamowa formatu Carrefour Express
Nowa platforma komunikacyjna Carrefour Express pod hasłem „Uratuje jak brakuje” promowana jest w mediach tradycyjnych i digitalowych. Za strategię, kreatywną koncepcję i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
05.09.22, 11:03
| reklama & PR » informacje
Mały robot Max bohaterem nowego formatu reklamowego Orange
Orange Polska wprowadza nowy format. Za wypracowanie strategii, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii pod hasłem „Orange dla ludzi” odpowiada Leo Burnett, który wraz z Orange Polska pracował nad stworzeniem nowego formatu.
13.01.22, 10:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Piosenka kojarzona z Listą Trójki w kampanii Carrefour z okazji 25. urodzin
Rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce ma być dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
02.11.21, 19:10
| reklama & PR » informacje
Dla każdego coś wymarzonego. Carrefour już reklamuje gwiazdkową ofertę
Ruszyła nowa kampania gwiazdkowej oferty Carrefoura „Dla każdego coś wymarzonego”. To kolejna odsłona działań sieci, w której poza promocją oferty zabawek i upominków, Carrefour celebruje i wspiera różnorodność oraz wolność wyboru.
30.09.21, 16:30
| reklama & PR » informacje
CREATE! by OBI. Premiera submarki od OBI z pomysłami na wnętrza i meble
Sieć sklepów remontowo-budowalnych OBI wprowadza nową submarkę CREATE! by OBI w której mają pojawiać się pomysły i projekty wnętrz, mebli i zestawów do samodzielnego zrobienia. Markę promuje nowa platforma kreatywna „1000 pomysłów na dom”. Kampania ruszyła 29 września br. Realizują ją wspólnie agencje Publicis Groupe oraz agencja ABC4Brands.
07.08.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nowa wersja hitu Wszystkie dzieci nasze są w kampanii marki Carrefour
Ruszyła kampania Carrefoura promująca ofertę szkolną – „Szkoła modna różnorodna”. Przedstawiając ofertę artykułów szkolnych, Carrefour chce, by w nowym roku szkolnym każdy mógł się poczuć dobrze, będąc po prostu sobą.
02.07.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
Oto jaka Loteriada. Totalizator Sportowy promuje letnią loterię
Ruszyła kampania LOTERIADY, którą dla Totalizatora Sportowego przygotowały agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa, Starcom i Prodigious. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji – TV, OOH, radio, POS oraz social media. Hasłem przewodnim kampanii jest „Oto jaka Loteriada”.
10.06.20, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Machnacz i Zuzanna Brzezińska awansują w Prodigious
W ostatnim tygodniu maja br. funkcję Supervisora w dziale Print/Digital objęła Katarzyna Machnacz. Z kolei Zuzannie Brzezińskiej powierzono pieczę nad całą postprodukcją.
20.09.19, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Bacieczko dołącza do Prodigious
Beata Bacieczko objęła nowo utworzone stanowisko Head of Video Production w Prodigious, działającym w ramach Publicis Groupe centrum tworzenia contentu i produkcji.
27.03.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Prodigious w Polsce w ramach struktury Publicis Communications
Na polskim rynku pojawi się Prodigious – globalna struktura zajmująca się produkcją i adaptacją contentu, zarówno dla mediów tradycyjnych jak i digital. Spółka należy do Publicis Communications Poland, reklamowego ramienia holdingu Publicis Groupe.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy