| radio |
Erotyka z biblii
| kultura |
Persepolis: irański Komiks
Powstał nowy komiks, o którym się mówi, że jest odpowiedzią na „Mausa” Arta Spiegelmanna
| reklama & PR |
Mediaedge:cia rozbudowuje dział MEC MediaLab
We wrześniu br. dział MEC MediaLab powiększa swój zespół i zmienia swoją strukturę. Przed działem nowe zadania mające na celu prowadzenie nowych projektów badawczych oraz dalszy rozwój badań tzw. insightów konsumenckich wykorzystywanych w planowaniu strategicznym
| radio |
Kolenda-Zaleska i Lis odpowiadają Kurskiemu
| kultura |
Wystawa poświęcona polskiej reprezentacji szermierzy niepełnosprawnych
W Muzeum Sportu i Turystyki została otwarta wystawa fotograficzna pokazująca najważniejsze wydarzenia ostatnich lat w szermierce na wózkach.
| radio |
6 - 12 lutego 2006 r.
Co grają stacje radiowe?
| kultura |
Weekend z fotografią otworkową
Piknik Internautów w ramach projektu "Warszawa jest trendy"
| radio |
| radio |
gramy
07.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2023 r.: Grażyna Gołębiowska (AMS)
Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka marketingu AMS SA., podsumowuje 2023 rok w branży dla portalmedialny.pl.
23.01.24, 16:40
| reklama & PR » informacje
Move TV. Rebranding i nowa ramówka kanału Video OOH od AMS
Move TV przeszedł rebranding. Należąca do AMS platforma Video Out-of-Home o ogólnopolskim zasięgu, zyskała odświeżone logo, wygląd strony internetowej i ramówkę.
10.01.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Centrum Schlebiania. Kampania marki Dan Cake
Ruszyła kampania marki Dan Cake realizowana pod hasłem „Centrum Schlebiania”. Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu.
07.12.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
28.11.23, 19:30
| reklama & PR » informacje
Daj Sobie Czas. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Bożego Narodzenia Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
10.11.23, 13:31
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” Rusza 24. konkurs Galerii Plakatu AMS
Galeria Plakatu AMS ogłosiła 24. edycję konkursu wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”.
24.10.23, 12:04
| reklama & PR » informacje
600-lecie Łodzi. Historia miasta na cyfrowych ekranach AMS
Firma AMS włączyła się w obchody 600-lecia Łodzi, publikując autorskie treści redakcyjne o historii miasta na cyfrowych ekranach na ulicach miasta i w centrum handlowym Manufaktura.
16.10.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Firma AMS ogłosiła pierwszą strategię środowiskową w polskiej branży OOH
Firma AMS ogłosiła strategię środowiskową na lata 2023-2027. W jej ramach firma planuje zintensyfikować dotychczasowe działania na rzecz redukowania śladu węglowego w całym łańcuchu wartości, rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej oraz wdrażania rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego dla materiałów reklamowych. 
05.10.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS
Galeria Plakatu AMS ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st Warszawa.
28.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
AMS zwiększa digitalowy zasięg o łódzką Manufakturę
Spółka AMS rozszerza zasięg o łódzką Manufakturę, największe centrum handlowe w Polsce. AMS Digital Indoor ma zapewnić markom emisję 4,7 milionów treści reklamowych miesięcznie oraz możliwość prowadzenia działań z obszaru content marketingu i ambientu.
21.09.23, 17:45
| prasa » informacje | internet » informacje
Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować. Kampania promująca treści i subskrypcję Wyborcza.pl
21 września br. ruszyła kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy “Wyborczej”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.