30.05.24, 17:48
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska Pielęgnacja Stóp. Kampania marki Nivelazione
Trwa kampania Nivelazione pod hasłem Mistrzowska Pielęgnacja Stóp. Za planowanie mediów oraz realizację odpowiada dom mediowy Media Choice. 
16.02.24, 10:09
| reklama & PR » informacje
Marka Galena promuje suplementy z witaminą B12
Dom mediowy Media Choice rozpoczął współpracę z marką Galena, producentem leków i suplementów diety.
10.01.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Centrum Schlebiania. Kampania marki Dan Cake
Ruszyła kampania marki Dan Cake realizowana pod hasłem „Centrum Schlebiania”. Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu.
26.12.23, 16:35
| reklama & PR » informacje
Niezwykła siła oczyszczania powietrza. Kampania marki Vestfrost
Trwa kampania „Niezwykła siła oczyszczania powietrza” prowadzona dla marki Vestfrost. Za planowanie mediów, realizację kampanii i przygotowanie kreacji rich media odpowiada dom mediowy Media Choice.
02.09.23, 23:24
| reklama & PR » informacje
Trwa akcja marki Oxford pod hasłem Wyraź siebie tu i teraz
Trwa kampania marki Oxford znanej między innymi ze swoich notatników, zeszytów, kalendarzy oraz produktów artystycznych. Za strategię mediową i planowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.
28.07.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Bobini bo kocham. Nowa kampania marki kosmetycznej dla dzieci Bobini
Trwa kampania marki Bobini pod hasłem „Bobini bo kocham” promująca produkty kosmetyczne dla dzieci już od pierwszych dni ich życia. Za strategię mediową, obsługę kampanii i przygotowanie animacji odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.   
27.06.23, 12:32
| reklama & PR » informacje
Kroi się coś większego. Dan Cake wprowadza na rynek American Sandwich XXL
Marka Dan Cake pod hasłem „Kroi się coś większego” wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.
22.06.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Codzienne zastosowanie, niecodzienna jakość. Kampania scyzoryków Victorinox
Ruszyła kampania marki Victorinox, która jest prowadzona pod hasłem „Mistrz każdej chwili – codzienne zastosowanie, niecodzienna jakość”.
08.05.23, 20:02
| reklama & PR » informacje
Minerały – to się liczy. Staropolanka przypomina o potrzebie uzupełniania składników mineralnych
Trwa kampania Staropolanki prowadzona pod hasłem „Minerały – to się liczy”, która ma na celu zwrócenie uwagi nie tylko na znaczenie picia wody dla naszego zdrowia, ale także na wartość mikroelementów, które są dostarczane wraz z nią.
05.04.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Twój nowy partner w kuchni. Kampania iCoook MRK-38 marki MPM
Trwa kampania marki MPM promująca iCoook MRK-38, czyli najnowszy model wielofunkcyjnego, gotującego termorobota kuchennego z funkcją wi-fi. Za planowanie mediów, realizację kampanii digitalowych oraz projekt kreacji rich mediowej odpowiada dom mediowy Media Choice.
21.03.23, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w Media Choice. Nowe osoby i awanse
W ostatnim czasie w domu mediowym Media Choice miały miejsce znaczące zmiany, polegające na rozszerzeniu działalności niektórych działów, co zaowocowało zatrudnieniem nowych pracowników oraz przeprowadzeniem reorganizacji wewnętrznej.
17.02.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
TAN-VIET świętuje w kampanii Chiński Nowy Rok
Trwa kampania dla TAN-VIET International, promująca produkty TaoTao i Vifon, która jest związana z obchodami Chińskiego Nowego Roku, który rozpoczął się 22 stycznia br. Za działania w obszarze planowania mediów i realizacji kampanii digitalowych odpowiada dom mediowy Media Choice.
07.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zadbane dłonie o każdej porze roku. Kampania marki Cztery Pory Roku
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku prowadzona pod hasłem „Zadbane dłonie o każdej porze roku”, która jest skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry.
06.06.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
#pielęgnujmiłość. Marka Clochee rusza z kampanią reklamową
Polska marka Clochee produkująca kosmetyki, rozpoczęła reklamową #pielęgnujmiłość, która ma podkreślać, jak ważne w naszym życiu są szacunek i miłość – zarówno w stosunku do innych, jak i nas samych oraz naszej planety.
19.05.22, 13:30
| reklama & PR » informacje
Aktywny rodzic, aktywne dziecko. Kampania marki BeRAW Kids firmy Purella
Pod hasłem „Aktywny rodzic, aktywne dziecko” ruszyła kampania marki BeRAW Kids. Inicjatywa ma promować u dzieci i ich rodziców zdrowy tryb życia oraz sport.
07.02.22, 19:30
| reklama & PR » informacje
DOMOSONDA. Nowa kampania firmy APRO Investment
Firma APRO Investment uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań i osiedli. Kampanię przeprowadzono przy wsparciu strategicznym Agencji Brandingowej Brave Brain oraz domu mediowego Media Choice. 
01.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Łukasz Matyński (Media Choice)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Łukasz Matyński, Head of Client Services & Partner w Media Choice.
13.01.22, 21:30
| reklama & PR » informacje
Poczuj satysfakcję w pracy! Kampania marki Fellowes
Fellowes, producent urządzeń biurowych stawia na kompleksową kampanię Głównym jej punktem jest zwiększenie świadomości w zakresie dbania o komfort pracy w biurze oraz w domu. reklamową. Za strategię oraz obsługę kampanii odpowiada dom mediowy Media Choice.
28.12.21, 16:30
| reklama & PR » informacje
30 lat słoicyzmu. Kampania urodzinowa marki Rolnik
Z okazji 30. rocznicy swojej działalności, firma Rolnik postawiła na kreatywny koncept pod hasłem „30 lat słoicyzmu”. Będzie ono towarzyszyć marce w długofalowej komunikacji, która ma odwoływać się do bogatej tradycji, ale w nowoczesnym wydaniu.
25.08.21, 09:40
| reklama & PR » informacje
Męski punkt golenia. Kampania męskiej marki BOND
Dom mediowy Media Choice rozpoczął współpracę z marką BOND, oferującą kosmetyki do codziennej pielęgnacji dla mężczyzn. Kampania digital ma służyć zwiększeniu świadomości marki i jej produktów wśród grupy docelowej. Jednym z głównych elementów jest launch nowej linii „Inspired by Whisky”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.