| reklama & PR » informacje
Traficar poszerza swoją ofertę o hulajnogi elektryczne w Krakowie
Traficar ogłasza rozszerzenie swojej oferty o nową kategorię pojazdów z zakresu mikromobilności. Do krakowskiej floty dołączają hulajnogi elektryczne dostępne na minuty. Działania promocyjne opierają się o nietuzinkowy spot CGI.
14.03.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Sabre w portfolio klientów Walk PR
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, do grona klientów agencji Walk PR dołączyło Sabre, dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej.
23.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jest tyle wspomnień do zobaczenia… Urodzinowa kampania Vision Express
Agencja Walk Creative przygotowała urodzinową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.
21.02.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Więcej radości za mniej! Ikea promuje obniżki asortymentu
IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.
18.12.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Delecta w kampanii opowiada o zaufaniu
W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Prosto z serca”, marka Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Prowadzone w jej ramach działania obejmują TV, content video, aktywacje z influencerami i SoMe oraz media relations. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative.
30.11.23, 16:51
| reklama & PR » informacje
Miliony trafionych prezentów. Humorystyczne spoty w świątecznej kampanii Empiku
W kampanii Empiku prowadzonej pod hasłem „Miliony trafionych prezentów” marka przedstawia swoje benefity: szeroką ofertę, wygodne formy zakupów i promocje. Komunikacja obejmuje telewizję, radio, digital, media społecznościowe i kanały własne marki.
20.11.23, 14:52
| reklama & PR » informacje
Wedel. Z przyjemnością. Świąteczna kampania marki E.Wedel
Marka E.Wedel ruszyła z bożonarodzeniową kampanią reklamową pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”.
08.11.23, 16:21
What the Snack?! E.Wedel promuje nowe czekolady wśród młodych odbiorców
Pod koniec lata półkach sprzedaży pojawił się Wedel Snack - seria czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie odbiorcy „zetki” i „alfy” zadecydowali o smaku i wyglądzie nowości.
02.11.23, 11:11
| reklama & PR » informacje
Empik ma 75. lat. Kampania urodzinowa marki
Empik świętuje 75. urodziny. W specjalnym spocie wideo marka podkreśla rozwój swojej oferty. Kampania reklamowa potrwa do 7 listopada br. i obejmuje m.in. telewizję, radio oraz digital.
25.10.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
To mi w smak. 50 tys. zł do wygrania w konkursie marek Vegeta i Podravka
20 października br. ruszył ogólnopolski konkurs „To mi w smak” organizowany przez firmę Podravka Polska, w którym można wygrać 50 tys. zł.
23.10.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
#PodajEnergięDalej. Porsche Centrum Warszawa Okęcie zachęcało do podejmowania aktywności dla dobra planety
Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie (Porsche Inter Auto) zrealizował projekt #PodajEnergięDalej. W ramach jazd testowych zachęcano warszawskich twórców internetowych do podejmowania aktywności dla dobra planety.
15.09.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Galeria Młociny klientem Walk PR
Warszawskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Młociny rozpoczęło współpracę z Walk PR. Agencja zajmie się obsługąpublic relations i prowadzeniem biura prasowego dla klienta.
27.07.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Zabezpiecz swoją płodność. Kampania fundacji Rak’n’Roll o Onkopłodności
Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę”, w ramach której porusza temat onkopłodności, czyli zabezpieczenia płodności przed rozpoczęciem leczenia onkologicznego. Ambasadorami akcji zostali Edyta i Cezary Pazurowie. 
23.05.23, 09:51
| reklama & PR » informacje
Traficar ponownie wiąże się z Walk PR
Marka Traficar, platforma carsharingowa, powierzyła agencji Walk PR kompleksową obsługę public relations, kontakty z mediami i działania z zakresu influencer marketingu.
17.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lody inaczej to OH! Kampania lodów OH! od E.Wedel
Rusza kampania lodów OH! marki E.Wedel, która ma zachęcać, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm.
28.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Wedel. Z przyjemnością! Marka E.Wedel promuje mleczne czekolady
Pod koniec kwietnia br., marka E.Wedel ruszyła z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – „Wedel. Z przyjemnością!”.
22.03.23, 14:29
| reklama & PR » informacje
Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach
E.Wedel wprowadza na rynek czekolady, które przeszły design. Nowa identyfikacja ma wydobywać charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentować to, co konsumenci cenią zdaniem firmy w Wedlu najbardziej – pełnię czekoladowego smaku.
25.05.22, 11:08
| reklama & PR » informacje
IKEA po przetargu wybiera Walk PR
W kwietniu br. IKEA Retail Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie PR korporacyjnego, w tym komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz Public Affairs. W postępowaniu zwyciężyła agencja Walk PR, z którą IKEA współpracuje od maja br.
04.05.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Czas na przyjemność. Roczna pensja na przyjemności nagrodą w loterii marki E.Wedel
Marka E.Wedel organizuje loterię w której do wygrania są nagrody natychmiastowe oraz roczna pensja na przyjemności o wartości 60 tys. zł.
26.04.22, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Patrycja Zaborek-Szczerba awansuje w Walk PR
Patrycja Zaborek-Szczerba awansowała na stanowisko Account Managera w zespole korporacyjnym Walk PR.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy