15.05.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Orange promuje ofertę Orange Flex
Orange Polska rozpoczął nową kampanię oferty subskrypcyjnej Orange Flex. Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube. Agencja GONG odpowiada za koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo raz display.
25.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Mediaplus launchuje elektryczny model BMW iX2 oraz BMW X2
Na polskim rynku swoją premierę miał model marki BMW - BMW X2. Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2.
22.03.24, 16:38
| reklama & PR » informacje
Brad Pitt ponownie w wiosennej kampanii marki De`Longhi
Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla grupy De’Longhi na polskim rynku, na początku marca br. ruszyła z kampanią “Perfetto 2.0”, która jest kontynuacją platformy komunikacyjnej z udziałem ambasadora marki Brada Pitta.
15.02.24, 21:54
| reklama & PR » informacje
Bez limitu na start. Robert Górski i Mikołaj Cieślak promują ponownie ofertę Orange
W ostatnich dniach stycznia br. ruszyła kampania 360 Orange Polska promująca ofertę “Bez limitu na start”.
01.02.24, 09:53
| reklama & PR » ludzie
Diana Sano dołączyła do Salestube
Do zespołu Paid Social spółki Salestube (Group One) na stanowisko Head of Paid Social dołączyła Diana Sano.
31.01.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Jakubów - Tyka przechodzi z Brainly do Salestube
Katarzyna Jakubów - Tyka z końcem 2023 r. dołączyła do zespołu SEO spółki MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One) i objęła stanowisko Head of SEO.
19.01.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nju Mobile promuje noworoczną ofertą planu komórkowego
27 grudnia 2023 r. ruszyła kampania promująca noworoczną ofertę planów komórkowych od Nju Mobile „3 miesiące za 0 zł dla klientów przenoszących numer”.
08.12.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Marka Trefl reklamuje planszówkę Spy Guy w świątecznej kampanii
Bohater planszówki Spy Guy zachęcający do wspólnej gry w oczekiwaniu na tramwaj lub autobus, czy złudzenie większego pudełka gry w środku nośników typu citylight – w taki sposób marka Trefl prowadzi świąteczną kampanię OOH.
10.10.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Perfetto. Kolejna globalna kampania De`Longhi z udziałem Brada Pitta
Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi wystartowała z kolejnym etapem działań reklamowych pod hasłem "Perfetto”, osadzając drugą część swojej historii opowiadanej przez ambasadora marki, Brada Pitta, nad Morzem Śródziemnym.
05.10.23, 13:15
| reklama & PR » ludzie
Przemysław Cieślik awansuje w SalesTube
Przemysław Cieślik awansował w agencji e-commerce & MarTech connected SalesTube na stanowisko Head of Affiliate.
12.09.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Orange Polska z nową kampanią Orange Flex realizowaną przez Value Media, GONG i SalesTube
Marka Orange Polska rozpoczęła kampanię oferty Orange Flex na sezon "back to university". Działania obejmują OOH i digital. Agencje Value Media i SalesTube odpowiadają za strategię i zakupy mediów, a agencja GONG przygotowała kreatywne kreacje.
26.08.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Superobniżka na smartfony i bezpieczne plany 5G. Orange promuje nową ofertę
18 sierpnia br. wystartowała kampania promująca nową ofertę Orange Polska - „Oferta na szóstkę. Superobniżka na smartfony i bezpieczne plany 5G”.
07.08.23, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Rosiński nowym Managing Partnerem i CTO agencji SalesTube
1 Sierpnia br. Krzysztof Rosiński po 10 latach pracy w Google dołączył do agencji SalesTube (Group One) jako Managing Partner i CTO.  W nowej roli będzie odpowiedzialny za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych agencji.
13.06.23, 19:07
| reklama & PR » informacje
Mamy Twój pomysł na wakacje. Telewizyjna kampania marki Travelist.pl
12 czerwca br. Travelist.pl ruszył z telewizyjną kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Zasięgowe działania marki – podobnie jak w poprzednich sezonach – obejmują m.in. reklamy telewizyjne, digital marketing czy działania PR.
08.05.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
Orange Re. Razem możemy zrobić coś dobrego dla planety. Kampania programu Orange Polska
4 maja br., ruszyła kampania promująca Orange Re, program Orange Polska wydłużający cykl życia telefonów komórkowych, modemów i routerów.
24.04.23, 21:15
| reklama & PR » informacje
Wystartowała kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki - działania realizują spółki Group One
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem JEDNYM GŁOSEM realizowana kompleksowo przez agencje Group One dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Jej celem jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa. 
18.04.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Brad Pitt w wiosennej kampanii ekspresów do kawy De’Longhi
Trwa kampania launchującymi nowy ekspres De’Longhi Eletta Explore, za którą odpowiada agencja Mediaplus we współpracy z agencją SalesTube. Ambasadorem marki i twarzą wiosennej kampanii jest aktor Brad Pitt.
24.03.23, 09:44
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
15.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
SalesTube samodzielnie zarządza programatyczną kampanią Digital OOH w AMS
SalesTube zrealizował dla marki Wyjątkowy Prezent kampanię na nośnikach digitalowych AMS w rozliczeniu CPM DOOH. Jej korzyścią była niezależna i bezobsługowa ze strony dostawcy mediów zmiana kanałów reklamowych pomiędzy Digital Citylight a Digital Indoor w czasie trwania kampanii.
01.02.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Olwert w ekipie SalesTube
Marek Olwert dołączył do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) jako Senior Paid Social Specialist. Wzmocni tym samym team zarządzany przez Paid Social Manager Agnieszkę Dobrenko.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy