29.08.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Warka Energy promuje innowacyjnym narzędziem FOOH
Warka Energy z portfolio Grupy Żywiec to produkt skierowany do tzw. młodych dorosłych. To także przedstawicielom Gen Z dedykowane są działania komunikacyjne marki. Tym razem Warka Energy sięgnęła po innowacyjne rozwiązanie i stworzyła Fake Out of Home (FOOH).
27.05.19, 14:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Viacom i BrandBuddies uruchamiają projekt influencer marketingu FOLLOVERS
Viacom International Media Networks wspólnie z BrandBuddies uruchomił projekt FOLLOVERS. Ma on umożliwiać dotarcie markom do młodych twórców, a influencerom pozwalać na tworzenie kreatywnych treści opartych na niestandardowych wyzwaniach z wykorzystaniem marek z portfolio Viacom. 
21.04.17, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Giuseppe Bagorda i Maciej Koński w BrandBuddies
Giuseppe Bagorda i Maciej Koński dołączyli do zespołu BrandBuddies, polskiej platformy ułatwiającej nawiązywanie i utrzymywanie relacji z sieciowymi influencerami. Pierwszy objął funkcję Marketing Managera na rynkach zagranicznych, drugi Business Developera.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy