| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: internauci dostrzegają fałszywe promocje i komentarze w e-handlu
78 proc. polskich internautów przyznaje, że w ciągu ostatnich 30 dni kupiło coś przez internet, a 59 proc. nie spotkało się podczas swoich zakupów z żadną formą oszustwa. Mimo tego konsumenci dostrzegają problemy w postaci, np. fałszywych promocji czy komentarzy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
| internet » informacje
Wyniki badania Sponsoring Monitor. PKN Orlen, Adidas i Nike najbardziej znanymi sponsorami sportu
74 proc. Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49 proc. badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor za 2021 rok przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
21.04.23, 15:45
| biznes i technologie » informacje
Radar konsumencki kwiecień: Stabilizacja nastrojów konsumenckich
Kwietniowe badanie optymizmu konsumenckiego „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia pokazuje, że nastroje konsumenckie się ustabilizowały, zarówno w obszarze optymizmu, planowanych zakupów, oceny jakości życia czy gospodarki jak i w obszarze zatrudnienia.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
02.01.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Direct marketing skłania Polaków do zakupów
Poznaliśmy wyniki cyklicznego badania „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”. Zeszłoroczna edycja potwierdziła, że Polacy lubią i cenią papierowe reklamy, a Direct Mail, czyli materiały reklamowe dostarczane bezpośrednio do skrzynki, które przykuwają uwagę i skłaniają do działania.
02.11.22, 06:00
| biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: Jak Polacy kupują online?
ARC Rynek i Opinia przy współpracy z Mokka, przeprowadził badanie dotyczące zakupów online. Okazuje się, że wpływ na udane zakupy ma kilka czynników. Wiele zależy od mentalności pokolenia, do którego należymy.
31.10.22, 09:52
| reklama & PR » informacje
Polacy bardziej ufają promocjom. Badanie ARC Rynek i Opinia
Co czwarty Polak bardziej wierzy promocjom. Konsumenci ograniczyli robienie zakupów na zapas (38 proc. vs 48 proc. w 2021 roku) i kupowanie niepotrzebnych artykułów (15 proc. vs 21 proc. w 2021 roku). Na te zmiany ma wpływ inflacja – wynika z najnowszego raportu Monitor Promocji 2022 ARC Rynek i Opinia.
28.09.22, 09:21
| internet » badania rynku
ARC Rynek i Opinia: Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin
Polacy odzwyczaili się od chodzenia  kin. Pasjonaci filmów częściej wybierają platformy streamingowe, niż sale kinowe. Z platform Internetowych, za pomocą których można obejrzeć najnowsze filmy, korzysta 66 proc. badanych - wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdalenę Sobocińską, prof. UEW. 
03.05.22, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: Plany wakacyjne Polaków
Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia, 59 proc. Polaków jest zdania, że wyjazdy wakacyjne są w tym roku droższe niż w ubiegłym, przy czym aż 31 proc. uważa, że ceny są zdecydowanie wyższe. W porównaniu z ubiegłym rokiem teraz dwa razy więcej Polaków zamierza odpoczywać za granicą. 
14.06.19, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Marchlewska w ekipie ARC Rynek i Opinia
Marta Marchlewska, doktor nauk społecznych, badaczka ilościowa, rozpoczęła współpracę z zespołem ARC Rynek i Opinia, w którym konsultuje badania ilościowe i zarządza wybranymi projektami badawczymi. 
24.10.18, 10:00
| biznes i technologie » informacje
Formuła 1 to 13. najpopularniejszy sport w Polsce
ARC Rynek i Opinia przeprowadziło badania na najpopularniejszą dyscyplinę sportową w Polsce. Formuła 1 znalazła się w nich na miejscu 13.
24.05.17, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
ARC Rynek i Opinia: operatorzy komórkowi i telewizji kablowych preferują nowych klientów
Klienci sieci komórkowych oraz telewizji kablowych są zgodni – firmy te dużo bardziej dbają o nowych klientów niż o tych już pozyskanych – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
19.03.17, 18:00
| kultura » książki
Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków
Korzystanie z ebooków nie oznacza zaprzestania korzystania z książek tradycyjnych - wynika z badania Virtualo.
03.03.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem
Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu jak i kultury – wynika z badania Sponsoring Monitora 2016.
14.11.16, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Monitor Promocji: Obniżki cenowe w górę, konkursy i degustacje w dół
Najlepszą promocją, zdaniem Polaków, jest obniżka ceny produktu lub usługi – korzystanie z niej deklaruje coraz więcej badanych.
25.09.16, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Nowi badacze w zespole ARC Rynek i Opinia
Do zespołu ARC Rynek i Opinia dołączyło dwóch doświadczonych badaczy: Iwona Wojtaszek i Paweł Jurowczyk, którzy objęli stanowiska Senior Project Managerów
22.05.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
Krzysztof Szczerbacz nowym kierownikiem zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia
Z początkiem maja 2016 roku Krzysztof Szczerbacz, dotychczas Senior Project Manager, został kierownikiem zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia.
14.05.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Kierowcy najwyżej cenią stacje paliw sieci Orlen
Dla kierowców najważniejszym czynnikiem wpływającym na satysfakcję ze stacji paliw jest gęstość sieci. Najwyżej przez kierowców oceniane są sieci: Orlen, Lotos oraz Statoil.
18.04.16, 12:00
| reklama & PR » informacje
Ocena biur prasowych przez dziennikarzy
Zdaniem dziennikarzy zajmujących się rynkiem finansowym najlepsze biura prasowe mają: Bank Zachodni WBK (1. miejsce), mBank (2. miejsce) oraz ING Bank Śląski (3. miejsce).
11.04.16, 11:00
| internet » badania rynku
Czego obawiają się internauci?
Włamanie do konta bankowego, ujawnienie numeru karty kredytowej, przejęcie loginów i haseł – to dla internautów najbardziej ryzykowne obszary związane z korzystaniem z sieci, bardziej ryzykowne niż na przykład śledzenie aktywności w Internecie przez służby państwowe – tak wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.