27.12.22, 11:30
| reklama & PR » informacje
Będzie dobrze. Kampania wizerunkowa Allianz Polska promująca ubezpieczenia na życie
23 grudnia br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa Allianz Polska, promująca ubezpieczenia na życie. Kampania będzie realizowana w internecie: obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.
16.11.22, 10:05
| reklama & PR » informacje
Matty Cash twarzą kampanii Mubi.pl
Porównywarka ubezpieczeń Mubi.pl rozpoczęła kampanię reklamową, której twarzą został reprezentant Polski w piłce nożnej Matty Cash. Kampania ma charakter wizerunkowy i prezentuje Mubi.pl jako życzliwą i profesjonalną porównywarkę ubezpieczeń.
06.02.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
HARIBO powraca z nową wersją reklamy
HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej, będącą kontynuacją reklamy marki, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł ten, został wprowadzony w 2019 roku. 
21.05.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
…i ogarniam. Nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO
Pod hasłem „Mam konto, apkę, kartę i… ogarniam” rozpoczęła się kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO, której adresatami są młodzi.
05.02.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ludzie są niesamowici. Ufają dzikim zwierzętom i fałszywym wiadomościom. mBank wznawia edukacyjną reklamę
mBank wznawia ogólnopolską kampanię społeczną dotyczącą cyberbezpieczeństwa. Obok reklam produktów i usług wypuszcza w eter edukacyjne reklamy. Mają one ostrzegać odbiorców przed niebezpieczeństwem i wytłumaczyć, jak się chronić.
03.12.18, 16:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
GIF me food. Innowacyjna kampania wizerunkowa PizzaPortal.pl w języku
Platforma w Polsce do zamawiania jedzenia przez internet rozpoczyna nową kampanię pod hasłem „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIFy zakorzenione w sposobie komunikacji internautów. 
17.10.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Łomża miodowe z nową szatą graficzną
Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Spółka chce tym samym odświeżyć i nadać spójny charakter opakowań Łomży. 
08.10.17, 10:00
| reklama & PR » informacje
Klikasz i jesz. Kampania reklamowa PizzaPortal.pl
Wystartowała największa w historii portalu PizzaPortal.pl ogólnopolska kampania reklamowa. Jej celem jest repozycjonowanie marki i zbudowanie świadomości serwisu jako sposobu na wygodne zamawianie przez Internet różnorodnych dań z ulubionych restauracji. 
08.02.17, 15:41
| reklama & PR » informacje
Ale Objazd! Ale wczasy. Nowa kampania Rainbow
Rozpoczęła się w Rainbow kampania, której głównym celem jest wsparcie sprzedaży wycieczek objazdowych. Akcji towarzyszy spot „Ile Ty masz lat”. 
04.03.14, 08:44
| reklama & PR » informacje
mBank statuje z nową kampanią: jeśli jeszcze nie widziałeś, włącz TV
Wystartowała kampania reklamowa mBanku promująca nowatorskie funkcje nowej bankowości mobilnej i elektronicznej banku. Działania potrwają dwa miesiąca i wykorzystywać będą takie nośniki jak telewizja, kino, internet oraz outdoor. Kampania wspierana będzie także przez ponad tysiąc ambasadorów, zaangażowanych w testowanie i polecanie nowej aplikacji mBanku.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.