Pod hasłem „Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” -ruszyła nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został influencer - ReZigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w TV, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.
Piotr Fronczewski oraz youtuber ReZi pojawili się w spocie promującym najnowszą kampanię Coca-Cola "Ikona powraca". Ich obecność ma stanowić symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.
W odpowiedzi na wzrost rynku gamingowego, TBM - polski producent przekąsek, wprowadził nową submarkę Non Stop Gaming stworzoną z myślą o graczach komputerowych i konsolowych.
GetHero została oficjalnym partnerem akcji Czyste Tatry i wraz ze swoim influencerem – ReZigiuszem – ambasadorem akcji – będzie wspierać projekt w zakresie promocji w Social Mediach.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.