09.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Stada klientem Labcon
Agencja Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem farmaceutycznym Stada.
06.05.24, 20:52
| reklama & PR » informacje
Nagrody pieniężne i vouchery na rodzinne przyjemności do wygrania w loterii Foxy
Ruszyła Loteria Foxy, w której codziennie uczestnicy akcji mogą wygrać 5 tys. zł lub vouchery do zrealizowania w sklepach Smyk, Empik i Decathlon.
08.12.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Marka Trefl reklamuje planszówkę Spy Guy w świątecznej kampanii
Bohater planszówki Spy Guy zachęcający do wspólnej gry w oczekiwaniu na tramwaj lub autobus, czy złudzenie większego pudełka gry w środku nośników typu citylight – w taki sposób marka Trefl prowadzi świąteczną kampanię OOH.
17.10.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
Dr.Beckmann promuje listki piorące Magic Leaves
Dr.Beckmann w październiku br. prowadzi szerokozasięgową kampanię promująca innowacyjny produkt, listki piorące Magic Leaves, która obejmuje działania w digitalu, w kinie, na kanałach social media oraz współpracę z influencerami.
08.05.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
Orange Re. Razem możemy zrobić coś dobrego dla planety. Kampania programu Orange Polska
4 maja br., ruszyła kampania promująca Orange Re, program Orange Polska wydłużający cykl życia telefonów komórkowych, modemów i routerów.
24.04.23, 21:15
| reklama & PR » informacje
Wystartowała kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki - działania realizują spółki Group One
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem JEDNYM GŁOSEM realizowana kompleksowo przez agencje Group One dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Jej celem jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa. 
27.02.23, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Dobaj przechodzi do Labcon
Monika Dobaj dołączyła do agencji Labcon (Group One) jako Head of PR. Będzie odpowiadać za rozwój kompetencji z tego obszaru w spółce, strategiczne wsparcie klientów oraz zarządzanie zespołem.
23.01.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Z natury dla natury. Kampania wizerunkowa marki w piątą rocznicę zobowiązań z COP24
Żywiec Zdrój ruszył z nową kampanią podkreślającą, że Z NATURY pochodzi to co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. Marka kolejny raz osiągnęła pełną neutralność plastikową.
12.10.22, 18:58
| internet » informacje
BlaBlaCar rusza z kampanią w Lublinie
Serwis BlaBlaCar ruszył z kampanią promocyjną adresowaną do mieszkańców Lublina. Celem aktywności jest wsparcie przejazdów autobusowych, możliwych do rezerwacji i zakupu biletu za pośrednictwem platformy. 
08.07.22, 16:07
| reklama & PR » informacje
Smooth Truck marki NutriBullet ruszył w podróż po Polsce
Marka De'Longhi ze swoją marką NutriBullet zbudowała Smoothie Trucka i we współpracy z Purella Superfoods wyruszy nim w wakacyjną podróż po Polsce.
06.06.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Labcon pracuje dla Bombay Sapphire
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wygrała przetarg na koncepcję kreatywną innowacyjnej kampanii dla marki Bombay Sapphire.
25.05.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Brytyjska marka LUSH Cosmetics wybiera Labcon
Agencja kreatywna 360° Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę LUSH Cosmetics. Od marca br. odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową marki.
23.05.22, 15:45
| reklama & PR » informacje
Labcon wygrywa przetarg marki Kamis
Agencja kreatywna Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Kamis (McCormick Polska).
02.05.22, 10:00
| reklama & PR » informacje
Labcon z kampanią dla BlaBlaCar
Agencja kreatywna Labcon (Group One) ruszyła z kampanią dla marki BlaBlaCar, reklamującą jej usługę autobusową. Spółka jest odpowiedzialna za opracowanie strategii oraz stworzenie koncepcji kreatywnej akcji.
15.02.22, 13:28
| reklama & PR » informacje
Labcon współpracuje z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia
Agencja kreatywna Labcon (Group One) rozpoczyna współpracę z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia (NOSPR) w Katowicach. Działania Labconu obejmą wsparcie komunikacyjnie NOSPR przy promocji II edycji Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Szymanowskiego w Katowicach.
27.01.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Superfoody na co dzień. IV sezon serialu internetowego marki Purella i Nutribullet
Marka Purella wyemitowała IV sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
13.12.21, 14:06
| reklama & PR » informacje
Launch piwa BUH w wersji bezalkoholowej
Po premierze alkoholowego piwa BUH, debiutuje wersja bezalkoholowa. Za launch kampanii promującej nowość w ofercie Browaru Tenczynek odpowiadają agencje Value Media i SalesTube.
01.12.21, 12:00
| reklama & PR » informacje
Włącz zdrowy tryb życia. Kampania NutriBullet na trzech rynkach
NutriBullet, producent blenderów osobistych, prowadzi kampanię świadomościową w kanałach online na trzech rynkach: polskim, czeskim i słowackim. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon i agencją martech & e-commerce SalesTube.
26.11.21, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Żmuda w zespole agencji Labcon
Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) w roli Social Media Team Leadera dołączyła Natalia Żmuda, która będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem social media managerów oraz rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów społecznościowych.
04.11.21, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Anna Balcerowska w zespole Labcon
Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) dołączyła Anna Balcerowska. W roli Client Service Directora zajmie się rozbudową działu Client Service, budowaniem relacji z klientem wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wprowadzaniem do oferty nowych specjalizacji.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.