74 proc. Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49 proc. badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor za 2021 rok przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty video z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny.
STS i Fortuna w ramach najnowszej akcji zrealizują w dniach 12 - 15 maja br. wspólne działania online i offline na czele ze zmianą brandingu na meczach w polskich ligach (Ekstraklasa, 1. liga, Polska Liga Siatkówki). W miejscach ich logo pojawiło się hasło „Graj Legalnie”.
Agencja kreatywnego marketingu Płodni pracuje dla marki Miłosław, należącej do Browaru Fortuna. W ramach współpracy realizuje kampanię z udziałem Roberta Makłowicza.
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Fortuny. Bukmacher przygotował serię spotów video do telewizji i internetu, które mają pokazywać, że sport i emocje przez niego wywoływane stały się nieodłącznym elementem życia.
Pod hasłem „Na mistrzostwach możesz grać po swojemu” rozpoczeła się kampania marketingowa dla nowych i obecnych klientów Fortuny. Bukmacher przygotował, m.in. spot wideo, ofertę powitalną oraz konkurs z pulą przekraczającą 1 mln Euro.
Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała kampanię TV promującą działania sponsoringowe Fortuny Zakładów Bukmacherskich. W ramach projektu zaplanowano emisję czterech spotów.
Fortuna Zakłady Bukmacherskie zostały oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich. W nadchodzącym sezonie Pucharu Świata działania sponsoringowe marki będą wspierane kampanią telewizyjną, reklamami prasowymi i akcjami w social mediach.
Fortuna (marka soków, nektarów i napojów) jesienią br. odnowiła współpracę z Kasią Kowalską. Gwiazda wystąpiła w reklamie soków 100% Fortuna i zaśpiewała także na żywo dla fanów Fortuny podczas ekskluzywnego koncertu w Warszawie 10 grudnia br.
Marka Fortuna obecna na rynku od 1991 r., startuje z pierwszą kampanią reklamową od czasu przejęcia przez Grupę Polmlek w drugiej połowie 2015 r. Komunikacja rozpocznie się silną obecnością w TV 17 października br.
6 października br. ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni.
Jesienią Fortuna, należąca do grupy kapitałowej Agros-Nova, będzie sukcesywnie wprowadzać nową identyfikację wizualną. Projekt nowych opakowań przygotowała agencja Czteryczwarte Brand Design.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.