03.05.24, 20:48
| biznes i technologie » informacje
Polpharma i marka Metafen stawiają na komunikację do młodych
Polska firma Polpharma, która specjalizuje się w produkcji leków, stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
22.03.24, 09:14
| reklama & PR » informacje
Marka Scorbolamid stawiają na animację w nowej strategii komunikacji
Polpharma (polska firma farmaceutyczna) wprowadza nową strategię komunikacji opartą na treściach animowanych dla marki Scorbolamid.
09.12.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Plona wraca do Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
12.09.22, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Freundschaft The Digitals autorem kampanii Vectry promującej Internet światłowodowy do 1,2 Gb/s.
Na początku września br., wystartowała kampania autorstwa Freundschaft The Digitals dla marki Vectra. Ma ona skupiać się na najważniejszych usługach Vectry, które pomagają klientom w pracy i zapewniają im dostęp do najlepszej rozrywki. 
20.06.22, 11:07
| reklama & PR » informacje
Rób to, co lubisz. Kampania wizerunkowa agencji pracy Gi Group
Gi Group, międzynarodowa agencja pracy i doradztwa personalnego, ruszyła z kampanią wizerunkową adresowaną do osób szukających zatrudnienia i do pracodawców. Kampania obejmuje swoim zasięgiem digital i media społecznościowe. Działania prowadzi agencja Cube Group, która na stałe obsługuje Gi Group w Polsce.
26.11.21, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Holka zasilił szeregi Cube Group
Do zespołu Cube Group dołączył Michał Holka, który objął stanowisko Marketplace Managera i jest odpowiedzialny za rozbudowę portfolio usług agencji prowadzonych na wszystkich dostępnych platformach marketplace.
19.01.21, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Vectra reklamuje dostęp do platformy Netflix
Kampania zimowa sieci Vectra jest kontynuacją nowej platformy komunikacyjnej, wprowadzonej w drugiej połowie 2020 r. W komunikacji - oprócz ekspresu Vectry i Cezarego Pazury w roli konduktora - pojawi się także kontent z najpopularniejszych produkcji platformy Netflix. 
26.09.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Credit Agricole zachęca do oszczędzania pieniędzy i środowiska
Credit Agricole rusza z jesienną kampanią, w której zachęca do oszczędzania pieniędzy i środowiska. W spotach pojawia się Dawid Podsiadło.
22.07.20, 16:43
| reklama & PR » informacje
Cube Group będzie promować grę World of Tanks
Agencja Cube Group rozpoczęła współpracę z Wargaming Limited Company, producentem jednej z najpopularniejszych gier online na świecie – World of Tanks. Kampania realizowana przez agencję będzie miała na celu budowanie nowej bazy użytkowników gry w Polsce.
23.04.20, 18:15
| reklama & PR » informacje
Cube Group dalej dla innogy
Agencja Cube Group ponownie wygrała przetarg na usługi dla innogy. Będzie kontynuować działania digital performance, m.in. Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy programmatic.
09.10.19, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko 50% taniej. Vectra komunikuje promocyjne cztery miesiące
Vectra, operator telekomunikacyjny, ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.
09.08.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Cube Group będzie promować Talentuno w digitalu
Agencja digital marketingowa Cube Group została partnerem w rozwoju platformy crowdsourcingowej Talentuno, stworzonej do wspierania talentów w poszukiwaniu pracy, a firm – w pozyskiwaniu kandydatów. Cube Group odpowiada za strategię działań online i wprowadzenie nowej marki na polski rynek. 
10.07.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Cube Group dla Vectry
Agencja digital marketingowa Cube Group po wygranym przetargu, rozpoczęła współpracę z Vectrą, operatorem telekomunikacyjnym. Agencja odpowiada za działania promujące markę w Internecie.
16.05.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Cube Group współpracuje z Muzeum Polskiej Wódki
Agencja digital marketingowa Cube Group została partnerem Muzeum Polskiej Wódki i będzie odpowiadać za strategię obecności i realizację działań w kanale digital. 
22.03.19, 18:02
| reklama & PR » informacje
Cube Group dla Kompanii Piwowarskiej. Agencja zaopiekuje się serwisem Beerlovers.pl
Kompania Piwowarska powierzyła agencji digital marketingowej Cube Group działania w kanale digital. Agencję wybrano w wyniku wygranego przetargu, a nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy. 
04.03.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Cube Group obsłuży mBank w digitalu
Agencja digital marketingowa Cube Group w wyniku przetargu odpowiada za budowę i kompleksową realizację strategii promocji produktów mBanku w kanałach digital. Współpraca ma charakter długofalowy.
01.03.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
PayU w portfolio klientów Cube Group
Agencja digital marketingowa Cube Group rozpoczęła współpracę z PayU. Cube Group odpowiada za działania digital promujące system płatności online wśród klientów biznesowych. 
28.10.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Cube Group odpowiedzialne za promocję ubezpieczeń UNIQA Polska
Agencja digital marketingowa Cube Group wygrała dwa przetargi zorganizowane przez UNIQA Polska na działania digital, promujące ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne dla klientów indywidualnych.
27.09.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Cube Group będzie obsługiwać marki Opoczno i Cersanit
Agencja digital marketingowa Cube Group wygrała przetarg ogłoszony przez Grupę Cersanit na promocję marek Opoczno oraz Cersanit w kanale digital.
21.06.18, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Cube Group nawiązuje partnerstwo z Ingenious Technologies
Agencja Cube Group inwestuje w technologię, wchodząc w partnerstwo z Ingenious Technologies
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.