| biznes i technologie » informacje
Rebranding EFL. Marka stawia na większą integralność z Grupą Credit Agricole
EFL zmienia swoje logo, w którym stawia na większą integralność z Grupą Credit Agricole. Nowa identyfikacja wizualna stanowi odzwierciedlenie aktualnej strategii biznesowej, której fundamentem jest pozycja i know how instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu.
08.09.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania rebrandingowa serwisu RynekPierwotny.pl
Portal RynekPierwotny.pl wystartował z kampanią rebrandingową, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu marki. Działania marketingowe prowadzone są zarówno w kanałach online i offline.
10.01.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
KESSEL wprowadza nową identyfikacją wizualną
Firma KESSEL w rok 2019 wchodzi z nową identyfikacją wizualną pod hasłem Lider odwodnień. Odświeżenie wizerunku marki ma przynieść pełną spójność, czysty design, unikatowość i rozpoznawalność.
30.01.18, 10:00
| telewizja / VOD » wywiady | reklama & PR » wywiady
Krzysztof Koczorowski: Nazwa jest naprawdę istotna dla powodzenia w biznesie
Z Krzysztofem Koczorowski, właścicielem i Dyrektorem Kreatywnym Studia Brandingowego KARAT-e, rozmawiamy m.in. o filozofii brandingu, zasadach dotyczących wybieraniu nazw oraz przenoszeniu zagranicznych brandów na polski rynek.
11.06.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
Artflash Interactive przechodzi rebranding, zmienia się w AF.agency
Istniejąca od 2004 roku poznańska agencja Artflash Interactive przechodzi rebranding i zmienia nazwę na AF.agency. Jest to zapowiedź dalszych zmian strukturalnych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.