13.04.24, 21:03
| reklama & PR » informacje
Myślę sobie, Ż ta zima kiedyś musi minąć. Kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo.
20.11.23, 14:52
| reklama & PR » informacje
Wedel. Z przyjemnością. Świąteczna kampania marki E.Wedel
Marka E.Wedel ruszyła z bożonarodzeniową kampanią reklamową pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
04.05.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Cho na Ż. Żywiec promuje nowości w spotach
Marka Żywiec promuje tegoroczne nowości w spotach emitowanych od 1 maja br. Dodatkowo firma komunikuje również zalety butelek zwrotnych.
28.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Wedel. Z przyjemnością! Marka E.Wedel promuje mleczne czekolady
Pod koniec kwietnia br., marka E.Wedel ruszyła z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – „Wedel. Z przyjemnością!”.
18.04.23, 19:28
| reklama & PR » informacje
Krzysztof Ibisz twarzą kampanii Planety Warka
Twarzą tegorocznej kampanii platformy Planeta Warka został Krzysztof Ibisz, prezenter i i dziennikarz. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
08.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Krakowska para symbolem piw. Marka Żywiec wprowadza nową identyfikacją wizualną
Marka Żywiec odświeża szatę graficzną wszystkich swoich opakowań i tym samym powraca do żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. sposób dzięki zmianom, produkty mają być lepiej widoczne na sklepowej półce, tworząc spójną wizualnie żywiecką rodzinę.
28.02.23, 09:07
| reklama & PR » informacje
Więcej warzyw jedz. Stachursky i influencerzy w kampanii sosów Łowicz
Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz ma podkreślać możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób.
11.02.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Warka tworzy nową kategorię w segmencie piw bezalkoholowych na polskim rynku
Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych.
25.11.22, 20:30
| reklama & PR » informacje
Żywiec w świątecznych wzorkach w zimowej komunikacji
Na półki sklepów trafiły piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada br. w telewizji pojawiła się również zimowa odsłona reklamy Żywca.
18.07.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Otsochodzi twarzą nowej kampanii Heineken Silver for real
Ruszyła kampania Heineken Silver z udziałem rapera Otsochodzi. W serii krótkich materiałów wideo został uchwycony z ekipą, m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce – wszystko po to, aby udowodnić, że Heineken Silver orzeźwia naprawdę.
20.06.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Lubella promuje owsiankę w torebce
Rozpoczęły się działania reklamowanego Owsianki firmy Lubella, które pojawią się w mediach, digitalu, a także mediach społecznościowych.
29.04.22, 15:38
| reklama & PR » informacje
Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż – nowa kampania marki Żywiec
Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Obserwując to, co aktualnie najważniejsze, chce jeszcze mocniej skupiać się na relacjach oraz sile jaka z nich płynie. Pomóc w tym ma idea przewodnia nowego manifestu Żywca prezentowanego w spotach reklamowych, która brzmi „Nie ma nic cenniejszego niż DRUGIE Ż”.
29.04.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
W rytm przeboju Backstreet Boys Łowicz promuje sosy 8 warzyw
Marka Łowicz – ruszyła z promowaniem sosów 8 warzyw. W nowej kampanii ponownie wykorzystano znaną aranżację hitu Backstreet Boys, w której tekst piosenki przekazuje hasło kampanii “Więcej warzyw jedz, 8 warzyw jedz!”.
24.04.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nowa komunikacja na Planecie Warka
Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od br. produkty będą komunikowane wspólnie. Od kwietnia br. można oglądać pierwszy z serii spotów wpisujących się w tę linię kreatywną. Dodatkowo, na półkach sklepów pojawiły się produkty w nowych opakowaniach, spójnych dla całej rodziny Warki.
19.04.22, 12:49
| reklama & PR » informacje
Cztery miliony piw i wycieczki do Kataru do wygrania w loterii Planety Warka
Marka Warka uruchomiła loterie promocyjną w której do wygrania są wyjazdy do Kataru oraz miliony piw. Aktywacja wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz kampanią ATL. Loteria potrwa do końca sierpnia 2022 r.
05.04.22, 21:15
| reklama & PR » informacje
Nowości od brandu Lekkie Ż z mocnym wsparciem marketingowym
Marka Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż z subtelną owocową nutą. Nowe produkty otrzymają szeroko zakrojone wsparcie marketingowe.
23.03.22, 12:14
| reklama & PR » informacje
Nagrody za 1,5 mln zł w urodzinowej loterii sieci Castorama
Ruszyła loteria z okazji 25. lat obecności Castorama w Polsce. Przez 25 dni klienci sieci handlowej będą mogli zdobyć nagrodę główną – 25 tys. zł na kuchnię, łazienkę czy ogród oraz jedną z 25 tys. nagród natychmiastowych. Pula nagród wyniesie blisko 1,5 mln zł.
08.03.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Dżem – wspomnienie lata. Nowa kampania marki Łowicz
Nowa kampania marki Łowicz przenosi w świat letnich smaków i wakacyjnych chwil z akompaniamentem muzycznego hitu Anny Jantar.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.