15.04.22, 19:21
| reklama & PR » informacje
Wiosenna kampania Papert Pictures dla LAVARD SS 2022
Dom produkcyjny Papert Pictures ruszył z wiosenną kampanią dla ekskluzywnej marki odzieżowej LAVARD.
07.04.22, 09:06
| reklama & PR » informacje
Internet bez ograniczeń. Kampanie reklamowe T-Mobile na Twitchu
Marka T-Mobile startuje z dwiema kampaniami reklamowymi oferty „Internet bez ograniczeń” na Twitchu. W pierwszej z nich operator wykorzysta autorski format reklamowy agencji VMLY&R. W drugiej, dzięki współpracy z inSTREAMLY, informacje o ofercie T-Mobile pojawiają się w trakcie streamów gier takich jak League of Legends czy Fortnite.
20.02.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Piłkarze PSG w nowej kampanii firmy Accor
Accor, grupa hotelarska, startuje z nową kampanią marketingową. W ramach ALL – Accor Live Limitless, grupa odwróciła piłkarskie zasady. Do akcji dołączyli znani gracze, w tym również Ronaldinho. Drużyny rozegrały na stadionie Parc des Princes w Paryżu mecz „bez ograniczeń”.
02.01.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Wejdź w nowy wymiar z Suzuki S-CROSS Hybrid
Ruszyła nowa kampania samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy centralnej przygotowała agencja CU Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od sześciu lat. 
29.12.21, 07:00
| telewizja / VOD » informacje
Krajowy Instytut Mediów: polskie gospodarstwa domowe nie są przystosowane do odbioru telewizji hybrydowej
Zaledwie 15 proc. gospodarstw domowych posiadających telewizor w Polsce słyszało o telewizji hybrydowej (HbbTV) i tylko 6 proc. odbiorców Naziemnej Telewizji Cyfrowej (NTC) posiada sprzęt z funkcją obsługi tej technologii – wynika z najnowszych danych zaprezentowanych przez Krajowy Instytut Mediów. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.