Bartek Szymeczko poprowadzi dział Creative Content w agencji Saatchi & Saatchi. Szymeczko na stanowisku Head of Creative Content odpowiadać będzie za rozwój zespołu dostarczającego klientom rozwiązania contentowe, angażujące aktywacje i działania niestandardowe.
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.
Michał Sęk, dotychczas Executive Creative Director i Partner w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, od września br. będzie zarządzać działem kreacji Saatchi & Saatchi.
Nowa platforma komunikacyjna Carrefour Express pod hasłem „Uratuje jak brakuje” promowana jest w mediach tradycyjnych i digitalowych. Za strategię, kreatywną koncepcję i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
Piotr Młynek awansował na nowo utworzone stanowisko Creative Content Lead i odpowiada za rozwój kompetencji contentowych i aktywacyjnych w dziale kreacji Saatchi & Saatchi.
Ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt, która inauguruje nowy etap budowania tożsamości marki. Strategiczna orientacja na doświadczenia klienta i doradztwo osobiste ma wyrażać się poprzez hasło przewodnie kampanii „Let’s Go!”, które ma napędzać do działania.
Agencje Saatchi & Saatchi i Zenith przygotowały dla OBI kolejną kampanię w ramach platformy „Zrobisz to z OBI”. Tym razem akcja promocyjna OBI o nazwie Jesień Niskich Cen pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu.
Sieć sklepów remontowo-budowalnych OBI wprowadza nową submarkę CREATE! by OBI w której mają pojawiać się pomysły i projekty wnętrz, mebli i zestawów do samodzielnego zrobienia. Markę promuje nowa platforma kreatywna „1000 pomysłów na dom”. Kampania ruszyła 29 września br. Realizują ją wspólnie agencje Publicis Groupe oraz agencja ABC4Brands.
Maciek Nowicki w maju br. objął stanowisko - Creative Director Saatchi & Saatchi. Wspólnie z Michałem Desowskim będą zarządzać działem kreacji agencji.
Ruszyła kampania Fundacji Rak’n’Roll zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku Fundacji . Działania przygotowały agencje Publicis Groupe: Saatchi&Saatchi, Zenith, LiquidThread i Prodigious. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.