04.04.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Danio promuje kremowy jogurt pitny. Na ulicach miast pojawią się Danio Busy
Na początku kwietnia br. ruszyła kampania reklamowa Danio z portfolio Danone. Jej celem jest prezentacja tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego. 
11.07.23, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kolekcja Ferrari na stacjach Shell
Od 19 czerwca br. klienci sieci Shell mogą zbierać naklejki za wybrane zakupy na stacji i wymieniać je na cztery zdalnie sterowane modele Ferrari: F1-75, DAYTONA SP3, 296 GTB czy 330 P4. Akcję wspiera kampania reklamowa. 
22.02.23, 13:58
| reklama & PR » informacje
Kamikaze wygrywa przetarg na obsługę marki Vitaflo (Nestlé)
Agencja Kamikaze (Grupa Altavia) wygrała przetarg Nestlé Polska na obsługę marki Vitaflo w digitalu. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.
01.02.23, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Jan Sosnowski w Kamikaze
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowisko Account Executive dołączył Jan Sosnowski.
31.01.23, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Dorota Pomykała wzmacnia zespół obsługi klienta Kamikaze
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze (Grupa Altavia) na stanowiska Account Executive, dołączyła Dorota Pomykała.
24.10.22, 18:13
| reklama & PR » informacje
Kamikaze obsłuży firmę Polpharma
Po wygranym przetargu, Kamikaze dołączyła do grona agencji współpracujących z polskim koncernem farmaceutycznym Polpharma.
17.10.22, 12:22
| reklama & PR » ludzie
Piotr Krzysztofik przechodzi z Goodylabs do Kamikaze
Piotr Krzysztofik rozpoczął pracę w agencji Kamikaze. Przechodzi do niej bezpośrednio z agencji Goodylabs (do niedawna - Imagine), gdzie przez ostatnie cztery lata pracował jako Creative Group Head. W Kamikaze objął stanowisko Art Directora.
13.10.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Kamikaze wygrywa przetarg CEWE i CEWE Fotojoker
Agencja Kamikaze zwyciężyła w przetargu koncernu CEWE na obsługę jego marek CEWE i CEWE Fotojoker na rynku polskim. Współpraca właśnie rusza i będzie dotyczyć działań w kanałach social mediowych obu brandów.
22.09.22, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Artur Sztarbało wzmocni agencję Kamikaze
Artur Sztarbało rozpoczął pracę w agencji Kamikaze (Grupa Altavia) I objął stanowisko Creative Directora. Będzie pracował w warszawskim biurze agencji.
16.08.22, 12:12
| reklama & PR » informacje
Kamikaze wygrywa przetarg marki Lajkonik
Agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w mediach społecznościowych i rozpoczęła obsługę tego brandu.
31.05.22, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Szyszka w agencji Kamikaze
Monika Szyszka przechodzi z MakoLab do Kamikaze. W agencji obejmie stanowisko Strategy Planner.
10.03.22, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Kopczyńska dołącza do Kamikaze
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta, do którego dołącza Natalia Kopczyńska.
08.03.22, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Maja Sokół awansowała w Kamikaze
Kamikaze rozwija zespół kreacji w siedzibie w Warszawie oraz w Łodzi. W związku ze zmianami agencja stworzyła nowe stanowiska dyrektorów kreatywnych. Jedno z nich objęła Maja Sokół, która dotychczas pracowała jako Creative Lead.
05.03.22, 09:56
| reklama & PR » informacje
Z pasją do domu i ogrodu - współpraca Kamikaze z Bricomarché
Bricomarché zostało nowym klientem Kamikaze. Agencja rozpoczyna współpracę z marką po wygranym przetargu. Wspólne działania obejmują całość komunikacji social mediowej, której głównym elementem jest współpraca z influencerami - Joanną Marciniak - Wróblewską i Markiem Suchockim.
18.01.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Kamikaze tworzy stanowisko Specjalisty ds. TikToka. Obejmie je Patryk Krajewski
Kamikaze stworzyła stanowisko TikTok Specialist, które obejmuje Patryk Krajewski, dotychczas pracujący w teamie odpowiadającym za działania Social Mediowe dla klientów agencji.
22.12.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Gdzie wielki wybór na święta mam? Kamikaze dla Kauflandu
Kamikaze przygotowało adaptację świątecznego konceptu 3600 „Gdzie wielki wybór na święta mam?” i realizuje ją na polskim rynku w social mediach dla Kauflandu. Kampania obejmuje profile marki na: Facebooku, Instagramie, TikTok i YouTube.
06.10.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kamikaze wspiera Kaufland w obchodach 20-lecia sieci w Polsce
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Kaufland projekty z okazji 20. urodzin tej sieci w Polsce. Agencja koncentruje się na działaniach w mediach społecznościowych. 
27.09.21, 13:09
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko przechodzi z Plej do Kamikaze
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko wzmacnia zespół agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Senior Account Manager. Do Kamikaze przechodzi z agencji Plej.
21.06.21, 12:17
| reklama & PR » informacje
Kamikaze pomogło zasadzić pół tysiąca drzew
Pracownicy agencji Kamikaze zostali wolontariuszami i pomogli Fundacji Aeris Futuro posadzić 500 drzew w gospodarstwie „Dolina Mgieł” w Gapininie (woj. łódzkie).
15.06.21, 17:26
| reklama & PR » informacje
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię w Polsce, Rumunii i na Węgrzech
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.