W sobotę, 4 marca br. klienci krakowskiej Bonarki mogli przez cały dzień spotkać aktora i ambasadora centrum, Dawida Ogrodnika, który pojawiał się w różnych punktach centrum, zawsze w innym wcieleniu.
Centrum handlowe Bonarka w Krakowie w marcu br. ruszyło z nową kampanią reklamową. Galeria jest w trakcie modernizacji, która całkowicie ma ją odmienić. Inspiracją dla twórców kampanii były wizerunki tak zwanych wawelskich głów, które w kolejnych odsłonach kampanii układają się w cykl portretów współczesnych mieszkańców.
Inspiracje modowe, praktyczne porady dotyczące zdrowia i urody oraz promocje i kupony rabatowe znalazły się w stylizacji retro nawiązującej do gamingu z lat 80. Tak wygląda najnowsze wydanie interaktywnego magazynu przygotowanego przez Valkea dla klientów krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka.
Bonarka jest jedynym centrum w Krakowie, i jednym z nielicznych w Polsce, które wykorzystuje inteligentne lustra reklamowe WiseGlass. 20 takich luster zainstalowano w łazienkach w Bonarce.
Bonarka w nowej kampanii reklamowej ogłasza początek sezonu na wakacyjne promocje i rabaty. W projekcie wzięła udział Małgorzata Kożuchowska – wieloletnia ambasadorka centrum. Tematami przewodnimi kampanii będą: lokalność, lifestyle i gaming.
Rozpoczęła się kolejna kampania centrum handlowego Bonarka z Krakowa z udziałem aktor-ki, Małgorzaty Kożuchowskiej. Tym razem dopełnieniem działań jest hasło „Nowy Prądnik Mody”.
Centrum handlowe Bonarka z Krakowa w nowej kampanii ogłasza początek zimowej wyprzedaży. W głównej roli pojawia się Małgorzata Kożuchowska - wieloletnią ambasadorkę centrum. Reklama została zaprojektowana zgodnie z konceptem „krakowskiej ulicy”.
W świątecznej kampanii Bonarki pojawiła się Małgorzata Kożuchowska, aktorka i ambasadorka centrum. Reklama ma nawiązywać do idei „krakowskiej ulicy” i zaskakiwać formą i przekazem.
Rozmowa z Dominikiem Piwkiem, Dyrektorem ds. Marketingu i PR w firmie NEPI Rockcastle Poland (właścicielem krakowskiej Bonarki i kilkudziesięciu innych obiektów w Europie).
Na początku marca br., ruszy nowa kampania reklamowa Bonarki, krakowskiego centrum handlowego. Ambasadorką marki pozostaje Małgorzata Kożuchowska. Nowe działania będą posiadały słowno-fonetyczne odniesienia do nazw krakowskich ulic.
Wkrótce na krakowskich ulicach oraz w mediach pojawi się pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej krakowskiego centrum Bonarka. Ważną rolę w kampanii mają odegrać krakowskie ulice.
W kolejnej odsłonie kampanii krakowskiej Bonarki, pojawiła się Małgorzata Kożuchowska – ambasadorka centrum. Astronomiczne przeceny centrum reklamuje odwołując się do opowieści Stanisława Lema.
Odświętna kreacja reklamowa krakowskiej Bonarki czerpie inspiracje ze źródła Młodej Polski. Słynne witraże jednego z jej najsłynniejszych przedstawicieli – Józefa Mehoffera – lśnią, przypominając o nadchodzących Świętach.
Aktorka Małgorzata Kożuchowska przez kolejny rok występować będzie w kampaniach reklamowych krakowskiej Bonarki. Nową kampanią „Wehikuł kultury” Bonarka chce kreować się na ambasadora sztuki i działań kreatywnych.
Odkrywanie tajemnic królewskiego miasta, odnajdywanie perełek na dnie historii i przybliżanie mniej znanych faktów z dziejów Krakowa stało się kanwą nowej kampanii Bonarka City Center.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.