Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – globalna marka kosmetyczna. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color.
W ramach dalszego rozwoju zielonej strategii Garnier Green Beauty, marka wspólnie z agencją TalentMedia (grupa LTTM) opracowała strategię działań influencer marketingowych i powołała do życia „Green Squad” – proekologiczny kolektyw Garnier, złożony z ambasadorek marki oraz zespołu influencerek i internetowych twórczyń.
Pod hasłem „Wyzwanie jednego gestu”, Garnier promuje nowy Płyn Micelarny z olejkiem arganowym. Zaproszenie do podjęcia wyzwania podjęła Kat0su – pasjonatka makijażu, prowadząca popularny kanał urodowy na YouTube.
Rozpoczęła się realizowana z rozmachem kampania 360° kosmetyków do pielęgnacji twarzy Garnier Czysta Skóra 3w1, w której główną rolę powierzono Dawidowi Kwiatkowskiemu – piosenkarzowi, pełniącemu jednocześnie od trzech lat funkcję ambasadora marki.
Rozpoczynająca się 6 listopada br. kampania przygotowana przez agencję Publicis wprowadza na rynek nowy produkt przeciwzmarszczkowy Miracle Cream. Działania komunikacyjne są realizowane w telewizji i prasie.
Digital Wonderland odpowiada za koncepcję, strategię i realizację akcji promującej produkty z serii Garnier Czysta Skóra. Kluczowym elementem kampanii jest ścisła współpraca ze wschodzącą gwiazdą muzyki pop, Dawidem Kwiatkowskim.
29. marca 2011 roku w STUDIO 5, zlokalizowanym przy ulicy Woronicza (TVP SA), odbyło się spotkanie prasowe marki Garnier firmy L’Oreal Polska. Podczas spotkania utrzymanego w konwencji filmowej zaprezentowano nową ambasadorkę marki Garnier – Katarzynę Glinkę.
Zespół agencji reklamowej RED age powiększył się o dwie osoby. Anna Banach rozpoczęła pracę jako account manager, a Miłosz Piróg objął stanowisko graphic designera.
Kina Cinema City zapraszają na kolejną odsłonę największych dzieł Mozarta, Bizeta, Prokofiewa czy Czajkowskiego w inscenizacji najlepszych scen operowych Europy i nie tylko.
L’Oréal Polska we współpracy z Eskadra Marketing Services przygotowała kampanię konsumencką i konkurs pod hasłem: „Odkryj swoją witalność z Garnierem”.
Agencja REDage przygotowała zaawansowaną technologicznie grę online dla telewizji HBO, w ramach promocji telewizyjnej premiery hitu - "Piraci z Karaibów: Na krańcu świata".
L’Oreal Polska i Agencja Schulz przygotowały akcję konsumencką „6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis”. W obrębie działań ze strony agencji znajduje się opracowanie materiałów POS oraz całościowa organizacja i obsługa konkursu
L'Oreal Polska, we współpracy z Agencją Schulz, przygotował akcję konsumencką pod hasłem „Na planie z Agnieszką Dygant”. W obrębie działań ze strony agencji znajduje się opracowanie materiałów BTL oraz całościowa organizacja i obsługa konkursu.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.