05.10.17, 14:00
| reklama & PR » case study
Raport gemiusAdMonitor: kto klika w reklamy online?
Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika? Odpowiedzi dostarcza raport gemiusAdMonitor.
26.12.12, 19:50
| internet » badania rynku
GemiusAdMonitor: Rynek reklamy online w III kwartale 2012 r.
Z raportu gemiusAdMonitor przygotowywanego cyklicznie przez firmę Gemius na temat kampanii online realizowanych na rynku polskim wynika, że najpopularniejszym formatem reklamowym w polskiej sieci w III kwartale 2012 r. pozostaje niezmiennie Double Billboard. Jednak reklamodawcy coraz częściej stawiają na bardziej angażujące rozwiązania.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.