20.03.23, 20:30
| reklama & PR » informacje
Nic nie musisz. Wszystko możesz. Kampania marki KROSS
W marcu br. ruszyła nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS pod hasłem „Nic nie musisz. Wszystko możesz”. Marka rozpoczyna sezon motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję.
15.09.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Pochodzenie ma znaczenie. Kampania Nice To Fit You
Jesienna odsłona komunikacji marki cateringu dietetycznego ruszyła na początku września br. Kampania oparta jest o działania digitalowe, uzupełniona o działania z zakresu influencer marketingu oraz obecnością na nośnikach OOH.
12.08.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Gotuj Naturalnie. Aktywacja Bakomy z udziałem Katarzyny Bosackiej
Pod hasłem „Gotuj Naturalnie” marka Bakoma realizuje aktywację, która jest częścią nowej strategii komunikacji. Jej celem jest zbudowanie różnorodnych i atrakcyjnych dla konsumenta kontekstów konsumpcji. Działania realizowane są z zaangażowaniem ambasadorki - Katarzyny Bosackiej.
18.07.22, 18:05
| reklama & PR » informacje
Radość jest tam gdzie jesteś ty, twoi przyjaciele. Letnia aktywacja Cydru Lubelskiego
Pod hasłem „Radość jest tam gdzie jesteś ty, twoi przyjaciele” prowadzona jest aktywacja, w której Cydr Lubelski zaprasza klientów do kreatywnej zdjęciowej zabawy. Za pomysł, realizację i komunikację w digitalu oraz obsługę konkursu całościowo odpowiedzialna jest agencja H2O Creative.
18.03.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
H2O Creative obsłuży markę Cydr Lubelski
Agencja H2O Creative wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Cydr Lubelski.
08.10.21, 22:33
| reklama & PR » informacje
można? można! Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w kampanii Nice To Fit You
1 października br. pod hasłem "można? można!", ruszyła kampania digitalowa marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You stworzona przez agencję H2O Creative. Działania są oparte na serii pięciu spotów w konwencji miniserialu, w którym występują topowi aktorzy - Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Kampania ppPotrwa do okresu świątecznego w grudniu.
03.10.21, 20:49
| reklama & PR » informacje
Orientuj się na zniżki. Kampania promocyjna House Of Asia
Ruszyła aktywacja konsumencka marki House of Asia (DeCare), która łączy świat FMCG z branżą home&decoration. Za kompleksowe przygotowanie akcji promocyjnej, w tym strategię komunikacji, komunikację in-store oraz kampanię on-line – odpowiada agencja H2O Creative.
26.09.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Witaj po roślinnej stronie życia. Kampania Ave Vege z portfolio Bakomy
Pod hasłem „Witaj po roślinnej stronie życia” przebiega kampania nowej linii produktów Ave Vege z portfolio Bakomy. H2O odpowiada za całościową obsługę komunikacyjną marki – od strategii, poprzez ideę i koncept kreatywny, po realizację kampanii digitalowej oraz przygotowanie spotu TV. Ambasadorką Ave Vege została Olga Nowicka.
30.05.20, 12:00
| reklama & PR » informacje
Piccolo w akcji rozda Playstation 4
Z okazji zbliżającego się międzynarodowego Dnia Dziecka, rozpoczęła się najnowsza aktywacja konsumencka marki Piccolo (AMBRA), która ma zachęcać rodziny pozostające w domu do radosnego spędzania czasu wspólnie. Za kompleksowe przygotowanie akcji promocyjnej odpowiada agencja H2O Creative.
30.08.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
H2O Creative odkrywa „to coś” w kampanii marki ORANGINA
H2O Creative wystartowała z szerokozasięgową kampanią TV i digital dla marki ORANGINA. Agencja, obok wypracowania strategii i idei kreatywnej, stworzyła 8” billboardy sponsorskie na potrzeby emisji telewizyjnej oraz 30” spot dedykowany platformie VOD i YouTube. 
07.09.18, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Agencja H2O Creative ze strategiczną obsługą marki Fresco
H2O Creative będzie odpowiadać za całą ofertę marki Fresco. Zadaniem agencji będzie strategiczna obsługa firmy. 
25.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Każdy sposób jest dobry by wstrząsnąć Oranginą. H2O Creative dla Orangina
Agencja H2O Creative wystartowała z multikanałowymi działaniami dla kultowej marki Orangina, stawiając na mix zarówno tradycyjnych narzędzi ATL’owych i on-line, jak i świeże podejście do komunikacji w obszarze in-store oraz współpracę z siecią Multikino. Nowa kampania potrwa do końca maja br. 
20.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
H2O Creative wprowadza na rynek markę BJÖRN
Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative odpowiada za wprowadzenie nowej wódki BJÖRN, która należy do firmy BZK Alco. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.