| reklama & PR » informacje
GroupM z globalnym frameworkiem dla dekarbonizacji mediów
wpp
27.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Izabela Albrychiewicz (GroupM)
Izabela Albrychiewicz (GroupM) podsumowuje wydarzenia na rynku reklamy w 2022 roku. 
11.01.23, 11:26
| reklama & PR » informacje
Finecast debiutuje w Polsce. Maciej Olenderczyk na czele nowej marki GroupM
Finecast, agencja wyspecjalizowana w addressable TV, oficjalnie swój biznes w Polsce. Szefem debiutującej na naszym rynku marki GroupM jest ekspert grupy związany z rynkiem multiscreen - Maciej Olenderczyk.
07.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ostrożny optymizm. GroupM prognozuje globalnie blisko 6 proc. wzrostu rynku w 2023 r.
GroupM opublikował doroczne prognozy dotyczące dynamiki rynku reklamy. Holding wylicza globalny wzrost rynku reklamy w 2022 r. na 6,5 proc., do wartości 808 mld dolarów. W Polsce wzrost sięgnie 3,4 proc., a rynek będzie wart 12,5 mld zł.
28.09.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
GroupM: retail media posiada 12 proc. udziału w polskim rynku reklamy cyfrowej
Rozwojowi rynku e-commerce towarzyszy wzrost tzw. retail mediów. Przychody reklamowe platform e-commerce globalnie wyniosą w tym roku aż 101 mld dolarów. W Polsce wydatki na retail-media sięgną w tym roku blisko 800 mln zł – wynika z analizy GroupM, holdingu mediowo-technologicznego.
05.07.22, 11:13
| reklama & PR » informacje
Będzie kampania WPP i rządu Ukrainy wspierająca odbudowę gospodarki
WPP i rząd Ukrainy ogłosiły partnerstwo, którego celem jest przyciągnięcie inwestycji na Ukrainę i pomoc w odbudowie jej gospodarki.
06.05.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
EssenceMediacom. Essence i MediaCom łączą się
GroupM, platforma technologiczna i negocjacyjna należąca do WPP, ogłosiła kolejne kroki swojej transformacji mającej na celu przyspieszenie innowacji dla klientów i uproszczenie jej działalności.
25.04.22, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
GroupM zrealizował pierwsze w Polsce komercyjne kampanie Addressable TV
GroupM i Mindshare zrealizowały pierwsze w Polsce komercyjne kampanie Addressable TV, w kanałach Grupy TVN. Kampanie zostały zrealizowane w marcu br., równolegle dla dwóch klientów – marek z branży retail i telco. 
21.03.22, 12:04
| biznes i technologie » informacje
Pomoc na rzecz Ukrainy. Holding WPP wspiera pracowników agencji z Ukrainy
W obliczu trwającej inwazji na Ukrainę spółki należące do holdingu WPP w Polsce zapewniają relokację i wsparcie pracownikom agencji działających w Ukrainie, jak i rodzinom ukraińskich pracowników w Polsce. Pomoc obejmuje wsparcie finansowe i logistyczne w transporcie oraz zakwaterowaniu. Dotychczas skorzystało z niej ponad 100 obywateli Ukrainy. 
13.12.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
GroupM podwyższa światowe przewidywania dla reklamy. W Polsce ok. 15 wzrost 2021 r.
Globalni analitycy GroupM podnieśli swoje przewidywania dotyczące dynamiki rynku reklamy z 19,2 do 22,5 proc. w 2021 r. Polski rynek ma zakończyć rok ok. 15 proc. wzrostem.
09.12.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
First job in Digital. Program GroupM przyciągnął do firmy starszych pracowników
GroupM odnotował zainteresowanie dojrzalszych pracowników (osób ok. 40. roku życia) programem „First Job in Digital” realizowanym wiosną i latem br. Od jesieni 18 jego absolwentów pracuje w GroupM, a już w styczniu 2022 r. ma ruszyć kolejna edycja programu.
16.11.21, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Olga Kazimierczak szefową Xaxis w Polsce, Agata Pospiszył w nowej roli w GroupM
Olga Kazimierczak została szefową Xaxis, wyspecjalizowanej w programmatic i performance marki GroupM. Z kolei Agata Pospiszył, która wcześniej pełniła tę funkcję, będzie rozwija teraz produkt i narzędzia Xaxis w Polsce oraz na rynkach regionu.
21.10.21, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Sztuczyński szefem e-commerce w GroupM
Łukasz Sztuczyński przejmuje pieczę nad obszarem e-commerce w GroupM. Nowy szef międzyagencyjnego zespołu grupy wcześniej go współtworzył z ramienia Mindshare.
13.09.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Izabela Albrychiewicz z nową regionalną rolą w GroupM. Ma rozwijać ofertę spółki
Izabela Albrychiewicz, CEO polskiego oddziału GroupM, obejmuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowo i Wschodniej. Ma rozwijać i uspójniać ofertę spółki na rynkach CEE.
05.07.21, 11:45
| reklama & PR » ludzie
Dominik Wójcik zajął nowe stanowisko w GroupM
GroupM utworzyła stanowisko Head of AI & Machine Learning Solutions, które obejmie Dominik Wójcik. W nowej roli ma skupić się m.in. na rozwoju usługi Copilot, czyli systemu programatycznego zakupu mediów cyfrowych wykorzystującego sztuczną inteligencję.
26.04.21, 14:13
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Pytlewski z Wavemaker przechodzi do GroupM
Łukasz Pytlewski, wieloletni szef działu badań i analiz w Wavemaker, przechodzi do GroupM. Na nowym stanowisko Market Lead Data and Tech przejmie pieczę nad rosnącym obszarem danych i technologii.
02.03.21, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM
Zuzanna Gębka kieruje międzyagencyjnym zespołem specjalistów od e-commerce powołanym, m.in. w związku z wejściem Amazona do Polski.
08.02.21, 19:53
| reklama & PR » informacje
Wyścig zbrojeń na linii reklamodawcy – fraudsterzy. GroupM wprowadza usługę AntiFraud
GroupM AntiFraud ma skupić się na analizie ruchu dostarczanego na strony reklamodawców w ramach kampanii. Usługa GroupM ma bazować na współpracy z zewnętrznymi firmami monitorującymi jakość ruchu.
26.01.21, 12:05
| reklama & PR » informacje
Top Employer 2021 dla GroupM Poland
GroupM Poland (firma technologiczna i negocjacyjna agencji mediowych WPP) przeszła pozytywnie proces certyfikacji przez Top Employer Institute i po raz pierwszy otrzymała tytuł Top Employera. 
15.09.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
GroupM bada zjawisko reklamowego fraudu
Co drugi polski marketer uważa, że jego kampanie digital mogły paść ofiarą reklamowego fraudu (Ad Fraud) – wynika z badania GroupM. Najbardziej „podejrzanym” typem kampanii wydają się reklamodawcom tradycyjne reklamy display, a wśród modeli zakupów – rozliczenia za efekt. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.