| reklama & PR » informacje
Jak powstawała nowa identyfikacja wizualna GoldenSubmarine
Agencja reklamowa GoldenSubmarine wprowadziła nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać dynamikę zmian, jakie do tej pory przeszła.
15.07.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
CIECH zmienił nazwę na Qemetica. Przy projekcie pracowało ponad sto osób
Chemiczna grupa CIECH zmieniła nazwę na Qemetica. Zmianie uległy również nazwy podmiotów, m.in. w Hiszpanii, Niemczech i Rumunii, gdzie Qemetica ma swoje spółki i zakłady produkcyjne. Zespół Qemetiki w opracowaniu nowej identyfikacji wspierała agencja Touchideas, a kampanię informującą o rebrandingu przygotowała agencja GPD.
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
29.05.24, 15:45
| reklama & PR » informacje
Niezapomniany smak, tradycyjnie. Marka Grycan promuje najpopularniejsze smaki lodów i nowości
Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Do końca lipca br. Grycan będzie wspierać najchętniej wybierane lody marki i zachęcać do spróbowania nowych produktów.
30.08.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Bambino startuje ze Szkołą Pierwszych Czułości. Marka celuje w przyszłe i obecne mamy
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 odpowiada za koncept Szkoły Pierwszych Czułości marki Bambino (z portfolio NIVEA Polska) i wspierającej ją kampanii digital.
28.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Wedel. Z przyjemnością! Marka E.Wedel promuje mleczne czekolady
Pod koniec kwietnia br., marka E.Wedel ruszyła z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – „Wedel. Z przyjemnością!”.
25.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Škoda z pierwszym w Polsce spotem reklamowym w technologii Dolby Atmos
Škoda, jako pierwsza marka w Polsce, zaprezentowała spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
09.11.22, 18:15
| reklama & PR » informacje
Kto kibicuje, ten wygrywa. 4 tys. nagród w loterii marki NIVEA
Rozpoczęła się ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4 tys. nagród. Akcja ruszyła 3 listopada i potrwa do 31 grudnia 2022 r. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.
04.05.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Czas na przyjemność. Roczna pensja na przyjemności nagrodą w loterii marki E.Wedel
Marka E.Wedel organizuje loterię w której do wygrania są nagrody natychmiastowe oraz roczna pensja na przyjemności o wartości 60 tys. zł.
31.03.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Krzysztof Zalewski ambasadorem marki Żywiec Zdrój
Ambasadorem marki Żywiec Zdrój został muzyk - Krzysztof Zalewski. W najbliższych miesiącach piosenkarza będzie można zobaczyć, m.in. w spotach TV, mediach społecznościowych i prasie.
20.05.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Przyjemność taka, że OH! E.Wedel OH! Promuje nowe lody
Pod hasłem „Zatrzymaj się– czas na przyjemność taką, że OH!” rusza kampania lodów OH! od E.Wedel.
01.03.21, 14:10
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania wspierająca loterię Tatry
1 marca br. rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra. Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia br., są telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne.
17.02.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Historia pianek Ptasie Mleczko w nowym spocie
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot, który w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”, przybliża historię jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów E.Wedel. Narracja skupia się na historii kultowych pianek Ptasie Mleczko oraz przypomina o niedawno wprowadzonym na rynek formacie, piankach Ptasie Mleczko MINI.
09.10.20, 09:15
| reklama & PR » informacje
E.Wedel smakuje świat na nowo. Kampania nowej czekolady Mocno Mlecznej
Rozpoczęła się kampania promująca nową czekoladę Mocno Mleczną E.Wedel. Spoty reklamowe prezentują nową tabliczkę w portfolio marki.
12.04.20, 11:00
| reklama & PR » informacje
Mamy na to slajd. Podcast strategów z GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński i Marta Ulman, stratedzy z agencji GoldenSubmarine, od początku br. tworzą własny cykl podcastów „Mamy na to slajd”.
11.12.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Oszczędzanie mamy w naturze. GoldenSubmarine pracuje dla NN Investment Partners TFI
NN Investment Partners TFI prowadzi jesienną kampanię sprzedażową przygotowaną przez GoldenSubmarine pod hasłem „Oszczędzanie mamy w naturze”.
06.12.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Wejdź na stadion pełen nagród. Loteria marki NIVEA MEN
Trwa loteria NIVEA MEN organizowana pod hasłem „Wejdź na stadion pełen nagród”, za której koncept i realizację oraz promocję odpowiada agencja GoldenSubmarine.
11.11.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Charytatywny ZłotyKalendarz 2020 od GoldenSubmarine
Agencja GoldenSubmarine wydała ZłotyKalendarz 2020, z którego zyski zostaną przekazane na Schronisko dla Zwierząt Młodolino.
22.10.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
GoldenSubmarine wygrywa przetarg UPC Polska
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na obsługę marki UPC Polska w mediach społecznościowych.
21.09.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Trwa wspólna promocja NESCAFE 3in1 z Many Mornings
Rozpoczęła się promocja „Skarpetki 3w1”, organizowana przez agencję GoldenSubmarine dla NESCAFE, we współpracy z marką odzieżową Many Mornings.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.