15.07.24, 10:16
| reklama & PR » informacje
Zawsze przy. Change Serviceplan z kampanią dla marki Przysnacki
Agencja Change Serviceplan realizuje kampanię dla marki z portfolio Intersnack Poland. Hasłem akcji dla Przysnacków jest “Zawsze przy”. 
06.07.24, 14:52
| reklama & PR » informacje
Bank Millennium promuje aplikację bankową
W wakacyjnej reklamie Bank Millennium przekonuje do swobody, którą zyskujemy zyskują klienci banku, korzystając z nowoczesnej aplikacji w trakcie urlopu. Kampania ruszyła właśnie w telewizji oraz internecie.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
25.04.24, 09:53
| reklama & PR » informacje
70 diamentów do wygrania w nowej edycji BLIKOMANII
Wystartowała kolejna odsłona loterii organizowanej przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. W losowaniu o jeden z 70 diamentów lub czeki o wartości 200 i 400 zł może wziąć udział każdy użytkownik BLIKA.
25.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Mediaplus launchuje elektryczny model BMW iX2 oraz BMW X2
Na polskim rynku swoją premierę miał model marki BMW - BMW X2. Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2.
11.03.24, 12:33
| reklama & PR » informacje
Maciej Musiał obok Radosława Kotarskiego w odświeżonym formacie reklamowym Banku Millenium
Wystartowała kampania TV Banku Millennium w odświeżonym formacie reklamowym. Nowy spot promuje konto Millennium 360° ze zwrotami za zakupy online zintegrowanymi w aplikacji oraz usługami wielowalutowymi.
04.02.24, 19:10
| reklama & PR » informacje
Bank Millennium promuje Konto Oszczędnościowe Profit
Ruszyła nowa kampania TV Banku Millennium, promująca Konto Oszczędnościowe Profit.
07.11.23, 12:00
| reklama & PR » informacje
Przygody Tomka kasjera. Tomasz Kot promuje płatności zbliżeniowe w kampanii BLIKA
BLIK rozpoczął kampanię reklamową w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.
06.10.23, 08:59
| reklama & PR » informacje
Strofki BLIKA. Śpiewająca kampania przelewu na telefon BLIK z udziałem Tomasza Kota
W nowej kampanii, BLIK dzięki Strofkom pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon BLIK. 
04.10.23, 16:39
| reklama & PR » informacje
Ciepło, cieplej, Ariston. Pierwsza kampania Change Serviceplan dla Ariston Polska
Ruszyła kampania "Ciepło, cieplej, Ariston". Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez agencję Change Serviceplan (Group One) dla Ariston Polska po wygranym przetargu na obsługę marki. Działania wizerunkowe i produktowe będą prowadzone do stycznia 2024 r.
10.09.23, 09:00
| reklama & PR |
Uczelnie WSB Merito z kampanią dla Generacji Z
WSB Merito, dawniej Wyższe Szkoły Bankowe, rozpoczęły pierwszą oficjalną kampanię reklamową po rebrandingu, skierowaną do Generacji Z. Agencja Change Serviceplan odpowiada za kreację i produkcję spotu.
22.08.23, 15:15
| reklama & PR » informacje
BLIK promuje szybkie przelewy na numer telefonu
BLIK startuje z kampanią, która ma na celu promowanie błyskawicznych przelewów na numer telefonu. W współpracy z Tomaszem Kotem, który został ambasadorem tej akcji, zrealozowano 3 spoty reklamowe.
16.05.23, 13:53
| reklama & PR » ludzie
Wygraj to, co ważne w kuchni. Loteria Serków Łaciatych
15 maja br. ruszyła Loteria Serków Łaciatych “Wygraj to, co ważne w kuchni”, a wraz z nią kampania telewizyjna opracowana dla Spółdzielni Mleczarskiej “Mlekpol” w Grajewie. Za działania odpowiadają spółki Group One - Change Serviceplan oraz Media Republic.
30.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Łaciaty i ja, i to co ważne. Mlekpolem czwarty rok współpracuje z Change Serviceplan i Media Republic
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).
20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
21.09.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Serviceplan Health / Change Serviceplan promuje Tadalafil Maxigra
Agencja Serviceplan Health / Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg organizowany przez ZF Polpharma na stworzenie komunikacji ATL dla nowego produktu Tadalafil Maxigra.
06.07.22, 18:54
| reklama & PR » informacje
Grupa eSky wybiera Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na działania reklamowe dla marki eSky.
08.06.22, 18:17
| reklama & PR » informacje
Pysznie i na Bogato. Wielka loteria Maślanki Mrągowskiej
SM Mlekpol organizuje wakacyjną loterię w której do wygrania są nagrody pieniężne. W tym roku firma obchodzi 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej.
07.06.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
BLIKOMMMANIA. Czwarta edycja loterii Polskiego Standardu Płatności
BLIK ruszył z kampanią promującą czwartą edycję BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot, który ze stoickim spokojem zachęca wszystkich do udziału w zabawie i przybliża odbiorcom jej tegoroczne hasło - BLIKOMMMANIA.
11.05.22, 12:06
| reklama & PR » informacje
BMW Kreatywne Jazdy. Marka ruszyła z internetowym festiwalem kreatywności
Marka BMW rozpoczęła projekt “BMW Kreatywne Jazdy” internetowym festiwalem kreatywności. Aktywacja dzieli się na dwa obszary: konkurs kreatywny z nagrodami oraz nagrania masterclass stworzone przez przyjaciół marki. Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan (Group One).
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.