05.02.25, 09:44
| reklama & PR » informacje
Szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025. 46 tys. zł w puli nagród
31 stycznia br. ruszyła szósta już edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 tys zł.
24.01.25, 19:13
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska w limitowanej serii opakowań ART COLLECTION 2025
Z początkiem 2025 r. Śliwka Nałęczowska (Colian) przygotowała limitowaną serią opakowań ART COLLECTION.
10.10.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły. Jesienna kampania marki Śliwka Nałęczowska
Rozpoczęła się jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska(Colian). W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach TV. Działania zostaną dodatkowo wsparte aktywnościami w digitalu i mediach społecznościowych.
11.04.24, 22:52
| reklama & PR » informacje
Design by Śliwka Nałęczowska 2024. Piąta edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. 
18.10.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły. Rusza kampania w TV i sieci
Trwa kampania wizerunkowa marki Śliwka Nałęczowska. Działania są realizowane pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły” i mają na celu komunikację wyróżniających się walorów produktu. Komunikację zaplanowano na okres październik–listopad br., w telewizji i internecie.
12.09.23, 13:50
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska wybiera FCB&theMilkman. Marka przygotowuje się do nowej kampanii wizerunkowej
Agencja reklamowa FCB&theMilkman wygrała przetarg na nową kampanię wizerunkową 360 stopni i stałą obsługę marki Śliwka Nałęczowska.
27.05.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska 2021 rozstrzygnięty
Do IV edycji Konkursu Design by Śliwka Nałęczowska zgłoszono ponad 2300 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”.
18.03.21, 11:19
| reklama & PR » informacje
Design by Śliwka Nałęczowska. IV edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu
Marka Śliwka Nałęczowska po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”.
28.09.20, 14:09
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska promowana również w przestrzeni miejskiej
Ruszyła jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana nie tylko kampanią sponsoringową w TV, ale będzie także promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada br.
04.02.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła III edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska ogłosiła III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem konkursowym jest zaprojektować plakat inspirując się hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”. Zgłoszenia można nadsyłać do końca marca br. W puli do wygrania jest nawet 10 tys. zł.
07.11.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT
„Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy . To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku.
03.09.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Złotobranie. Ruszyła loteria Solidarności ze złotymi nagrodami
Od września do końca listopada br. potrwa przygotowana przez Solidarność (producenta Śliwki Nałęczowskiej i Złotej Wiśni) loteria „Złotobranie”. W puli nagród codziennie czekają złote nagrody: złotówki na kartach przedpłaconych, a w finale do wygrania jest złoty samochód – Toyota Yaris.
03.02.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Rusza II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Do 20 marca br. trwa przyjmowanie zgłoszeń w kolejnej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł.
07.10.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii Kality
Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019.
02.09.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Stylowe Śliwkobranie. Rusza loteria marki Solidarność
Marka Solidarność kolejny raz organizuje ogólnopolską loterię konsumencką. Tym razem akcja pod hasłem Stylowe Śliwkobranie potrwa do 30 listopada br.
11.08.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska z promocją Śliwkobranie Złotobranie
Marka Solidarność startuje z akcją promocyjną Śliwkobranie Złotobranie. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej. W loterii marki codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

11-13.03.2025 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.