07.05.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Ubierz życie w to, co cenne. Kampania Answear.com
Platforma Answear.com rusza z kampanią wizerunkową promującej sezon wiosna – lato 2024, która zaprasza odbiorców do refleksji nad życiem i ważnymi w nim chwilami.
31.03.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Desowski odchodzi z Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w Saatchi & Saatchi, po ośmiu latach pracy odchodzi z agencji.
17.10.22, 09:17
| reklama & PR » ludzie
Bartek Rutkowski & Bartek Włodarczyk przechodzą do Saatchi & Saatchi
Nowy team seniorski - Bartłomiej Rutkowski, Senior Copywriter i Bartosz Włodarczyk, Senior Art Director wzmocnią dział kreacji prowadzony przez Michała Pawłowskiego i Michała Desowskiego w Saatchi & Saatchi.
09.08.22, 09:02
| reklama & PR » ludzie
12. osób awansuje w Saatchi & Saatchi
W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
08.08.22, 09:23
| reklama & PR » informacje
Mądry Obiad do 5 zł za osobę. Katarzyna Bosacka twarzą kampanii Carrefour
Sieć Carrefour wystartowała z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Za digitalową odsłonę kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
12.07.22, 12:14
| reklama & PR » informacje
JDE promuje nową kawę Jacobs Gold
11 lipca br. ruszyła kampania reklamowa JDE promująca nową kawę mieloną: Jacobs Gold. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
19.05.22, 11:04
Michał Pawłowski powraca do Saatchi & Saatchi
Michał Pawłowski, który ostatnio pełnił funkcję Creative Directora w strukturach Publicis Groupe w Singapurze, po czterech latach wraca do agencji Saatchi & Saatchi w Polsce na stanowisko Creative Directora i wraz z Michałem Desowskim będzie zarządzał działem kreacji.
05.05.22, 11:01
| reklama & PR » informacje
OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia. Nowa platforma komunikacyjna motoryzacyjnego serwisu ogłoszeniowego
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO pod hasłem „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia”. Koncept platformy i wielokanałową kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi po wygranym w marcu przetargu.
19.03.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania promocyjna Banku Pekao
Od 15 marca br. Bank Pekao ruszył z nową ogólnopolską kampanią promocyjną, w której informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym. 
13.10.21, 15:45
| reklama & PR » informacje
Znajdź swoją scenę. Viki Gabor w kampanii ING
ING i Visa w nowej kampanii zachęcają młodych ludzi, aby rozwijali swoje pasje i robili swoje. W działaniach marketingowych pojawia się Viki Gabor.
24.07.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Pekao promuje Konto Przekorzystne
Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.
12.03.21, 14:45
| reklama & PR » informacje
Wedlowska czekolada gorzka bohaterem nowego spotu marki E.Wedel
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”. Przedstawia on wedlowskich czekoladników tworzących czekoladę gorzką E.Wedel, idealną jako propozycja na co dzień oraz jako składnik wielkanocnych wypieków.
20.07.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
innogy Polska wybiera 180heartbeats + JUNG v MATT i Saatchi & Saatchi
innogy Polska rozstrzygnęła przetarg reklamowy i wybrała do współpracy agencje: 180heartbeats + JUNG v MATT i Saatchi & Saatchi (należącą do Publicis Groupe Polska). Agencje zajmą się obsługą kreatywną.
09.07.20, 18:00
| reklama & PR » informacje
Wedel wybiera Saatchi & Saatchi
Zakończył się przetarg na obsługę czekoladowej marki E.Wedel. W ramach procesu, do którego zaproszono agencje kreatywne, zwyciężyła Saatchi & Saatchi. 
07.11.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Saatchi & Saatchi zwycięża w konkursie Centrum Nauki Kopernik
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała konkurs na przygotowanie i realizację koncepcji jubileuszowej kampanii 10-lecia Centrum Nauki Kopernik.
31.08.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
IKEA z nową kampanią komunikującą wydanie Katalogu IKEA 2019
Kampania komunikująca nowe wydanie Katalogu IKEA 2019 jest pierwszą w odświeżonej odsłonie platformy „Niech żyje dom”.
29.05.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
IKEA wykorzystuje w komunikacji technikę ASMR
IKEA namawia Polaków do odpoczynku pierwszą w Polsce akcją wywołującą ASMR – przyjemne ciarki i uczucie zrelaksowania. Głównymi bohaterami innowacyjnych działań są meble, ale w ujęciu, jakiego w Polsce jeszcze nie było. 
07.05.18, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Anna Poszepczyńska w Saatchi & Saatchi IS
Do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołączyła Anna Poszepczyńska. Objęła stanowisko Account Directora i jest odpowiedzialna za część działu Client Service poznańskiego oddziału agencji.
12.03.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Kosińska-Rysz awansuje w Saatchi & Saatchi IS
Katarzyna Kosińska-Rysz objęła stanowisko Account Directora Saatchi & Saatchi IS. Wcześniej, przez dwa lata zajmowała stanowisko Account Supervisor i kierowała zespołem realizującym projekty zarówno komunikacji digitalowej, jak i 360 dla Carrefour Polska.
18.12.17, 10:00
Ewa Wolska-Rzewuska, Krzysztof Szymczak i Konrad Dorabialski w Saatchi & Saatchi IS
Zakończono procesy rekrutacyjne dotyczące trzech stanowisk CoManaging Director Saatchi & Saatchi IS. Obejmą je: Ewa Wolska-Rzewuska, Krzysztof Szymczak i Konrad Dorabialski. Pierwsi z nich dołączą do agencji na początku 2018 r.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.