Platforma Answear.com rusza z kampanią wizerunkową promującej sezon wiosna – lato 2024, która zaprasza odbiorców do refleksji nad życiem i ważnymi w nim chwilami.
Nowy team seniorski - Bartłomiej Rutkowski, Senior Copywriter i Bartosz Włodarczyk, Senior Art Director wzmocnią dział kreacji prowadzony przez Michała Pawłowskiego i Michała Desowskiego w Saatchi & Saatchi.
Sieć Carrefour wystartowała z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Za digitalową odsłonę kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
Michał Pawłowski, który ostatnio pełnił funkcję Creative Directora w strukturach Publicis Groupe w Singapurze, po czterech latach wraca do agencji Saatchi & Saatchi w Polsce na stanowisko Creative Directora i wraz z Michałem Desowskim będzie zarządzał działem kreacji.
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO pod hasłem „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia”. Koncept platformy i wielokanałową kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi po wygranym w marcu przetargu.
Od 15 marca br. Bank Pekao ruszył z nową ogólnopolską kampanią promocyjną, w której informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym.
Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”. Przedstawia on wedlowskich czekoladników tworzących czekoladę gorzką E.Wedel, idealną jako propozycja na co dzień oraz jako składnik wielkanocnych wypieków.
innogy Polska rozstrzygnęła przetarg reklamowy i wybrała do współpracy agencje: 180heartbeats + JUNG v MATT i Saatchi & Saatchi (należącą do Publicis Groupe Polska). Agencje zajmą się obsługą kreatywną.
IKEA namawia Polaków do odpoczynku pierwszą w Polsce akcją wywołującą ASMR – przyjemne ciarki i uczucie zrelaksowania. Głównymi bohaterami innowacyjnych działań są meble, ale w ujęciu, jakiego w Polsce jeszcze nie było.
Do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołączyła Anna Poszepczyńska. Objęła stanowisko Account Directora i jest odpowiedzialna za część działu Client Service poznańskiego oddziału agencji.
Katarzyna Kosińska-Rysz objęła stanowisko Account Directora Saatchi & Saatchi IS. Wcześniej, przez dwa lata zajmowała stanowisko Account Supervisor i kierowała zespołem realizującym projekty zarówno komunikacji digitalowej, jak i 360 dla Carrefour Polska.
Zakończono procesy rekrutacyjne dotyczące trzech stanowisk CoManaging Director Saatchi & Saatchi IS. Obejmą je: Ewa Wolska-Rzewuska, Krzysztof Szymczak i Konrad Dorabialski. Pierwsi z nich dołączą do agencji na początku 2018 r.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.