11.09.23, 13:35
| reklama & PR |
Daj prądowi odpocząć. Kampania edukacyjna E.ON Polska
E.ON Polska właśnie rozpoczął kampanię edukacyjną "Daj prądowi odpocząć", która ma na celu podnoszenie świadomości dotyczącej zużywania energii elektrycznej i promocję jej efektywnego wykorzystywania.
23.08.23, 10:40
| reklama & PR » informacje
WeNet ponownie kieruje kampanię do małych i średnich firm
Ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej digitalowej kampanii wizerunkowej marki WeNet. W kampanii, której główne działania odbędą się online, ponownie można zobaczyć sportowca Roberta Korzeniowskiego. Szeroko zakrojone działania promocyjne obejmą m.in. największe ogólnopolskie portale internetowe i media społecznościowe.
26.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje złotą kartę
Wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett dla Banku Pekao S.A., ma na celu promowanie wakacyjnej oferty banku. Agencja kreatywna odpowiada za strategię, kreację i realizację działań w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w placówkach banku.
21.06.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze! Nowa linia kreatywna dla młodych Banku Pekao S.A.
Bank Pekao S.A. wprowadza nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi: „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”. Nowa linia skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy wkraczają w dorosłość oraz stają się samodzielni i odpowiedzialni finansowo.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
02.01.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
WeNet z nową odsłoną kampanii telewizyjnej dla MŚP. W spotach reklamowych ponownie wystąpił Robert Korzeniowski
2 stycznia br. rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „WeNet to Doradca Internetowy, która doradzi i pomoże rosnąć mojej firmie w Internecie”. W spotach reklamowych ponownie występuje Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym.
04.11.22, 11:14
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao w odświeżonej kampanii uczy jak mieć z górki
Wystartowała odświeżona wersja kampanii Pekao. W projekcie wziął udział bohater z wcześniejszych odsłon. Pojawia się także lektorka, która po raz pierwszy bierze udział w komunikacji banku.
06.09.22, 11:18
| reklama & PR » informacje
Robert Korzeniowski twarzą kampanii telewizyjnej WeNet
Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet, marki technologicznej z ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP.
19.03.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania promocyjna Banku Pekao
Od 15 marca br. Bank Pekao ruszył z nową ogólnopolską kampanią promocyjną, w której informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym. 
13.12.21, 20:20
| reklama & PR » informacje
Życzenia nie zaczekają, Twisto tak. Kampania marketingowa Twisto
Pod hasłem „Życzenia nie zaczekają, Twisto tak” jest realizowana kampania marketingowa, która ma promować płatności odroczone Twisto. Jej elementem jest video, które ma zachęcać do spełniania swoich świątecznych życzeń razem z Twisto.
24.07.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Pekao promuje Konto Przekorzystne
Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.
21.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Bank PKO S.A. z kampanią Sprawdź, o ile mniej możesz płacić
Bank Pekao S.A. wystartował z kampanią promującą pożyczkę konsolidacyjną „Sprawdź, o ile mniej możesz płacić!”. Za zakup  i planowanie, zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Fullsix Media.
19.03.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Sprawdź, o ile mniej możesz płacić! Bankomaty Euronetu reklamują przeniesienie kredytów do Banku Pekao
15 marca br. w wybranych bankomatach Euronet Polska pojawiły się kupony promujące pożyczkę konsolidacyjną w Banku Pekao S.A.
16.07.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao zachęca rodziców do edukacji finansowej dzieci
Bank Pekao rozpoczął promocję pakietu PeoPay KIDS – rozwiązania finansowego, które ma ułatwiać wprowadzenie dziecka w świat finansów. W szeroko zasięgowej kampanii bank chce przekonać rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. 
20.05.20, 22:28
| reklama & PR » informacje
Keep SMART & pożyczaj online. Smartney gra słowami w nowej kampanii
Smartney, który w 2019 r. pojawił się na rynku kredytowym, rozpoczyna nową kampanią internetową pod hasłem „Keep SMART & pożyczaj online”. W ramach akcji przygotowano kilkanaście różnych kreacji, które będą używane w komunikacji internetowej.
05.02.20, 12:00
| reklama & PR » informacje
Sebastian Kawa w nowej odsłonie kampanii Banku Pekao S.A.
Piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa promuje ofertę Konta Przekorzystnego z kontem oszczędnościowym Pekao. 5 lutego br., bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii "Bierz życie za rogi” z udziałem szybownika. 
21.10.19, 23:00
| reklama & PR » informacje
Możesz mądrzej. Smartney z pierwszą kampanią TV
Nowa marka Smartney (Grupa Oney Bank) działająca na rynku finansowym, rozpoczyna swoją pierwszą kampanią TV #MożeszMądrzej w której stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i produktowego. 
20.02.19, 13:17
| reklama & PR » informacje
Sławomir w kampanii platformy Bancovo
Bancovo – nowatorska platforma kredytowa online startuje z kampanią TV - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
16.10.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
Zachorowała ci córka. Epic Dream i Sales&More twórcami kampanii Multihome
Agencja interaktywna Epic Dreams oraz dom mediowy Sales&More to autorzy viralowej kampanii dla marki Multihome.
09.09.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Epic Dreams nawiązuje współpracę z Sales&More
Krakowska agencja Epic Dreams ma już w swoim portfolio duże marki. Rozszerza zakres działalności i nawiązuje współpracę z warszawskim domem mediowym Sales&More.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.