10.01.23, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
VideoTrack Wavemaker: coraz więcej płacących za streaming, pokolenie 55+ ruszyło po subskrypcje
Aż 65 proc. polskich widzów internetowych zdarza się płacić za filmy, seriale i innego typu programy w internecie. Model subskrypcyjny rozpycha się na rynku, a widzowie coraz chętniej inwestują w roczne abonamenty – wynika z analizy badania VideoTrack VII agencji Wavemaker.
03.01.23, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker: w 2022 r. żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przekroczył progu 5 mln widzów
Żaden pojedynczy program emitowany w polskiej telewizji w 2022 roku nie przebił granicy 5 mln widzów – wynika z cyklicznej analizy Wavemaker na podstawie danych Nielsena. Analiza obejmuje programy emitowane na antenach pojedynczych stacji, z wyłączeniem kategorii sport.
17.11.22, 21:30
| reklama & PR » informacje
#CelebritiesOfStyle. Marka Wilkinson Sword i Wojtek Koziara odwiedzili europejskie miasta
W ramach najnowszej kampanii marka Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland) razem z fotografem Wojtkiem Koziarą, odwiedziła europejskie miasta, gdzie szukała #CelebritiesOfStyle. Pomysłodawcą akcji jest agencja MullenLowe Warsaw.
21.10.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER. Drogerie Super-Pharm rusza z pierwszą polską kampanią wizerunkową
Sieć Super-Pharm po raz pierwszy w swojej historii ruszyła z kampanią wizerunkową. Komunikacja pod hasłem przewodnim „Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER” ma podkreślać pozycjonowanie marki, jako miejsca, w którym każdy może poczuć się dobrze i w dogodny sposób znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej.
19.10.22, 12:57
| reklama & PR » informacje
IKEA?! Nie uwierzysz, jak pasuje! Nowa kampania IKEA potrwa aż do stycznia 2023 r.
Nowa kampania IKEA, która ruszyła 4 października br., w barwnej konwencji ma prezentować eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie. Marka w swoim przekazie chce podkreślać i jednocześnie przekonywać w myśl hasła „IKEA?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”.
14.10.22, 09:30
| reklama & PR » informacje
L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie wybierają w przetargu Wavemaker
Firma L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie ogłosiła wyniki przetargu mediowego na obsługę swoich marek w Polsce oraz na rynkach bałtyckich. Od 2023 r. Wavemaker (GroupM) będzie partnerem mediowym lidera branży kosmetycznej.
06.09.22, 09:00
| telewizja / VOD » informacje
Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy. 17. sezon programu w jesiennej ramówce MTV Polska
18 września br. na ekrany MTV Polska powróci program „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Stacja pokaże już 17. edycję reality show.
18.08.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Celebrating your style. Kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword
Pod hasłem Celebrating your style ruszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword należącej do Edgewell Personal Care Poland. Oprócz Polski działania, które wymyśliła agencja MullenLowe Warsaw prowadzone są m.in. w Czechach, na Węgrzech i w krajach bałtyckich.
11.07.22, 19:15
| reklama & PR » informacje
Sen beeee(z) problemu z IKEA. Kampania w TV i Digitalu
IKEA w swojej kampanii proponuje proste i niedrogie rozwiązania, aby wysokiej jakości odpoczynek był dla każdego na wyciągnięcie ręki.
01.07.22, 12:12
| reklama & PR » informacje
Odkryj dom na nowo. Nowa kampania IKEA
IKEA od lat odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”. Polskie domy zobaczyć można w kampanii „Odkryj dom na nowo”.
23.05.22, 14:24
| telewizja / VOD » informacje
Comedy Club powraca na antenę Comedy Central z nowymi odcinkami
21 maja br. wystartował VIII sezon programu „Comedy Club” (Comedy Central). Premierę formatu wspierają działania promocyjne.
13.05.22, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Turniej i maraton ulubionego serialu w Nickelodeon w Dzień Dziecka
Z okazji nadchodzącego Dnia Dziecka na Nickelodeon powraca turniej o tytuł ulubionego serialu. Już teraz widzowie mogą decydować o tym, jaki serial zostanie wyemitowany w formie maratonu w weekend 4 czerwca - 5 czerwca br. Stacja przygotowała także niespodziankę w postaci zupełnie nowego programu.
19.04.22, 21:30
| telewizja / VOD » informacje
Wystajlowani. Nowość na antenie MTV Polska
MTV Polska zapowiada na wiosnę nowości i modowe inspiracje. 24 kwietnia br. na antenie stacji MTV Polska zadebiutuje program „Wystajlowani”, w którym uczestnicy przejdą metamorfozę pod okiem Spikera i Lady Niny. 
31.03.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
To się bierze z natury. Mazurski Smak podkreśla naturalne pochodzenie
Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem „To się bierze z natury”. Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie szerokiemu gronu konsumentów produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka.
21.03.22, 12:04
| biznes i technologie » informacje
Pomoc na rzecz Ukrainy. Holding WPP wspiera pracowników agencji z Ukrainy
W obliczu trwającej inwazji na Ukrainę spółki należące do holdingu WPP w Polsce zapewniają relokację i wsparcie pracownikom agencji działających w Ukrainie, jak i rodzinom ukraińskich pracowników w Polsce. Pomoc obejmuje wsparcie finansowe i logistyczne w transporcie oraz zakwaterowaniu. Dotychczas skorzystało z niej ponad 100 obywateli Ukrainy. 
20.02.22, 21:00
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Życie układasz całe życie. IKEA chce ułatwić realizacji pasji klientów
Kampania IKEA pod hasłem "Życie układasz całe życie" ruszyła 7 lutego 2022 r. Marka chce wspierać swoich klientów, proponując produkty ułatwiające realizację pasji i odkrywanie różnych życiowych dróg.
18.02.22, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker VideoTrack: Polacy coraz częściej płacą za wideo, Disney+ budzi już spore zainteresowanie
Gdyby wykupili abonament w kolejnym serwisie SVOD, widzowie rozważyliby raczej rezygnację z innej subskrypcji VOD aniżeli z abonamentu w kablówce lub na platformie cyfrowej – wynika z VideoTrack VI, cyklicznego badania agencji Wavemaker.
10.02.22, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Premiera formatu Backdoor – wyjście awaryjne wspierana kampanią marketingową
21 lutego br. w ofercie Comedy Central o godz. 22.00 zadebiutuje nowa produkcja „Backdoor – wyjście awaryjne”. Premierze będzie towarzyszyć kampania marketingowa, która wystartuje 14 lutego.
08.01.22, 17:00
| telewizja / VOD » informacje
W Końcu Świata Netflix stawia Pomnik Ludzkości, Która Nie Patrzyła w Górę
Netflix w ramach promocji najnowszego filmu Adama McKaya "Nie patrz w górę", postawił w małej miejscowości Koniec Świata pomnik Pamięci Ludzkości, Która Nie Patrzyła W Górę.
03.01.22, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker: Ani jeden program w TV nie przekroczył w 2021 roku progu 5 mln widzów
W 2021 r. nie było ani jednego programu w polskiej TV, który przekroczyłby granicę 5 mln widzów – wynika z opracowania Wavemaker na podstawie danych Nielsena. Analiza agencji wyłączająca transmisje imprez sportowych, pokazuje taką sytuację po raz pierwszy w historii polskiej TV.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.