Kazimierz Gródek i Tadeusz Sołtys odchodzą z zarządu Grupy RMF obejmując jednocześnie w niej role doradcze. Tomasz Ramza obejmuje funkcję tymczasowego Prezesa (CEO) Grupy RMF.
RMF FM i Radio RMF24 wyemitują specjalny wieczór wyborczy po głosowaniu w II turze na prezydentów miast, burmistrzów i wójtów w tegorocznych wyborach samorządowych.
Polskie Radio dołączyło do oferty platformy reklamy audio online audioXi. To kolejny nadawca radiowy i wydawca internetowy, który zdecydował się na sprzedaż swojego czasu reklamowego poprzez sieć audioXi.
Polskie rozgłośnie radiowe solidarnie w drugą rocznicę wybuchu wojny w Ukrainie. 24 lutego br., punktualnie o 9:45 (GMT + 1), na antenach polskich stacji radiowych zabrzmi utwór „Give Peace A Chance” Johna Lennona. To symboiczny gest solidarności z narodem ukraińskim, a także wyraz sprzeciwu wobec wojny i okrucieństwa wojsk rosyjskich.
Grupa RMF podpisała umowę z serwisem medialnym MEGOGO. Na MEGOGO dostępne są stacje radiowe nadawcy, w tym ogólnopolskie RMF FM, sieć rozgłośni regionalnych RMF MAXX, ponadregionalne RMF Classic, stacje lokalne Radio GRA, informacyjne Radio RMF24 oraz radia internetowe z oferty platformy RMFon.pl.
Wystartowało audioXi – sieć cyfrowej reklamy audio. Za wprowadzenie platformy na nasz rynek odpowiada Grupa RMF. Produkt ten obecny jest już łącznie na czterech rynkach europejskich.
Vivian Mohr opuszcza stanowisko dyrektora finansowego i dyrektora operacyjnego pionu OCP Bauer Media Group (porównywarki internetowe) i obejmuje funkcję prezesa Bauer Media Audio, do którego w Polsce należy Grupa RMF.
Grupa RMF nie zmieni cen na lato, pozostawiając zaszyte rabaty dla klientów w pakietach i – jak podkreśla Grupa - najniższe przeliczniki krótkich kopii wśród liczących się ofert na rynku.
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji radiowych, które będą obowiązywały jesienią br. Pozostaną one na takim samym poziomie, jak latem i wiosną.
Grupa RMF bierze udział w konkursie na ogólnopolską koncesję DAB+ – ubiega się o rozszerzenie koncesji radia RMF FM. Spółka jednak podkreśla, że pozostaje sceptyczna w stosunku do tego standardu nadawania cyfrowego i nie weźmie udziału w innych konkursach DAB+.
W Przemyślu Grupa RMF uruchomiła na częstotliwości 98,6 FM Radio RMF Ukraina z informacjami i poradami dla uchodźców czekających w gigantycznych kolejkach na wjazd do Polski.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.