Dwa Złote, dwa Srebrne, trzy Brązowe, Grand Prix oraz ten najważniejszy, Tytanowy Lew, dla kampanii GdzieZamieszkac.com (Where to Settle) od Mastercard - to końcowy bilans Międzynarodowego Konkursu Kreatywności Cannes Lions 2023 dla kampanii stworzonej i zrealizowanej w Polsce przez Mastercard.
Alicja Miłuńska, dotychczasowa Digital Business Director w Spacecamp, awansowała na stanowisko Managing Directora. W nowej roli będzie odpowiadać za wszystkie departamenty agencji. Ze spółką związana jest od lutego 2019 r.
Globalna agencja digitalowa Spacecamp rozpoczęła współpracę z marką Medela – firmą specjalizującą się w zakresie karmienia piersią oraz sprzętu medycznego. Agencja będzie odpowiadać za komunikację marki w digitalu.
Żabka Polska, właściciel sieci sklepów typu modern convenience, rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacji w social mediach, wybierając w nim ofertę agencji digitalowej Spacecamp.
Od listopada br. stanowisko CEO w agencji kreatywno – technologicznej Spacecamp objął Jakub Krawczyk, były Chief Digital Officer w Publicis Communications oraz Dyrektor Zarządzający w Saatchi & Saatchi IS.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.