20.03.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Dawtona z działaniami branded content w MasterChef Nastolatki
Marka Dawtona rozpoczęła współpracę z formatem “MasterChef Nastolatki” (TVN). Produkty marki będą obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show.
19.05.22, 19:11
| reklama & PR » informacje
Marka Dawtona promuje linię ketchupu
Ruszyła kampania przygotowana dla marki Dawtona przez agencję mediową RL Media (Group One). Akcja ma na celu odświeżenie wizerunku marki oraz zapoznanie klientów z linią ketchupu Dawtona. 
18.09.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Back To School. Dawtona reklamuje musy Drugie Śniadanie
Marka Dawtona rusza z wrześniową kampanią marki musów Drugie Śniadanie. Promocja obejmuje emisję spotów w TV oraz działania w online.
18.10.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Albert Einstein w kampanii marki Drugie Śniadanie
Rozpoczęła się kampania marki “Drugie Śniadanie” (Dawtona), czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty TV oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard. 
16.04.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Drugie Śniadanie zaprojektowane przez Cut The Mustard
Cut The Mustard od 2018 r. rozwija dział design, odpowiedzialny m.in. za projekty opakowań. Efektem tych działań było powierzenie przez firmę Dawtona zadania zaprojektowania opakowań marki „Drugie Śniadanie”.
02.10.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
Value Media obsłuży markę Dawtona
Dom mediowy Value Media (Group One) został wybrany przez Dawtona Polska do obsługi nowej platformy komunikacji marki. Rozpoczęta we wrześniu br. współpraca ma charakter długofalowy.
01.10.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Addio Pomidory. Spot Dawtona w rytmie znanego utworu Kabaretu Starszych Panów
W rytm „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów o tradycji i tęsknocie za smakiem polskich pomidorów opowiada najnowsza kampania realizowana przez markę Dawtona.
15.12.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard obsłuży markę Dawtona w 2018 roku
W ramach wygranego przetargu, agencja Cut The Mustard wprowadzi nową platformę komunikacji dla marki Dawtona w mediach społecznościowych oraz będzie odpowiedzialna za stałe tworzenie contentu.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.