26.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje złotą kartę
Wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett dla Banku Pekao S.A., ma na celu promowanie wakacyjnej oferty banku. Agencja kreatywna odpowiada za strategię, kreację i realizację działań w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w placówkach banku.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
08.11.22, 12:12
| reklama & PR » informacje
Inspiracje Polską Szkołą Plakatu w kampanii Banku Pekao
Wystartowała kampania przygotowana przez agencję Leo Burnett na zlecenie Banku Pekao S.A., która ma otwierać nowy rozdział w komunikacji banku.
27.06.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett zwycięzcą przetargu Banku Pekao
Zwycięstwem agencji Leo Burnett zakończył się ogłoszony w IV kwartale 2021 r., przetarg na obsługę kreatywną Banku Pekao S.A.
19.03.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania promocyjna Banku Pekao
Od 15 marca br. Bank Pekao ruszył z nową ogólnopolską kampanią promocyjną, w której informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym. 
05.01.22, 18:15
| internet » wydarzenia branżowe
Tajemniczy detektyw z Banku Pekao
Najnowszy film edukacyjny z udziałem Detektyw Kokoszka udostępniono w mediach społecznościowych Pekao S.A.
10.11.21, 20:15
| reklama & PR » informacje
Warto być Polakiem. Kampania Pekao S.A. i NBP ma promować patriotyzm gospodarczy
Bank Pekao S.A. wspólnie z Narodowym Bankiem Polskim prowadzą kampanię pod hasłem „Warto być Polakiem” wspierającą patriotyzm gospodarczy. Kontekstem do tego jest emisja banknotu kolekcjonerskiego i złotej monety kolekcjonerskiej z wizerunkiem śp. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.
24.07.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Pekao promuje Konto Przekorzystne
Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.
13.05.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao sponsorem polskiej koszykówki
Bank Pekao S.A. zostanie sponsorem Polskiego Związku Koszykówki oraz Polskiej Ligi Koszykówki. Umowa rozpocznie się z początkiem lipca br. i potrwa do końca czerwca 2022 r.
19.03.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Sprawdź, o ile mniej możesz płacić! Bankomaty Euronetu reklamują przeniesienie kredytów do Banku Pekao
15 marca br. w wybranych bankomatach Euronet Polska pojawiły się kupony promujące pożyczkę konsolidacyjną w Banku Pekao S.A.
07.08.20, 15:20
| reklama & PR » informacje
Kino Familijne Pekao S.A. ruszyło w Polskę
W miniony weekend ruszyła akcja Banku Pekao S.A. promująca usługę PeoPay KIDS – Kino Familijne Pekao S.A. Za komunikację projektu odpowiedzialna jest należąca do Havas Media Group agencja mediowa Fullsix Media.
16.07.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao zachęca rodziców do edukacji finansowej dzieci
Bank Pekao rozpoczął promocję pakietu PeoPay KIDS – rozwiązania finansowego, które ma ułatwiać wprowadzenie dziecka w świat finansów. W szeroko zasięgowej kampanii bank chce przekonać rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. 
08.07.20, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Paweł Jurek będzie reprezentował Bank Pekao S.A.
Paweł Jurek rozpoczął pełnienie funkcji rzecznika prasowego Banku Pekao. Wcześniej pracował w mediach oraz administracji, będąc m.in. rzecznikiem prasowym Ministra Finansów.
06.05.20, 14:00
| reklama & PR » informacje
Sebastian Kawa ponownie w kampanii Pekao S.A.
Rozpoczęła się kampania Banku Pekao S.A. z Sebastianem Kawą, polskim mistrzem świata w szybownictwie.
05.02.20, 12:00
| reklama & PR » informacje
Sebastian Kawa w nowej odsłonie kampanii Banku Pekao S.A.
Piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa promuje ofertę Konta Przekorzystnego z kontem oszczędnościowym Pekao. 5 lutego br., bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii "Bierz życie za rogi” z udziałem szybownika. 
12.12.19, 20:00
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Agencja K2 przygotowała serwis transakcyjny Banku Pekao S.A.
Agencja K2 zaprojektowała serwis transakcyjny i maklerski dla Pekao. Powstanie nowego systemu bankowości elektronicznej jest jednym z kluczowych elementów programu cyfrowej transformacji banku.
07.06.19, 11:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Paweł „Prozi” Sołtysiński w tanecznej podróży przez Europę. Projekt wspiera Bank Pekao
„Dancetrotter” to wyzwanie, jakie postawił przed sobą Paweł „Prozi” Sołtysiński. Prozi podróżuje po Europie specjalnie oznaczonym camperem, tańcząc przed najważniejszymi obiektami odwiedzanych miast. W realizacji przedsięwzięcia influencera wspiera Bank Pekao S.A. i jego karta rewolucyjna.
28.05.19, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Żądło szefową komunikacji korporacyjnej w Banku Pekao S.A.
Katarzyna Żądło w Pekao będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną, w tym kontakty z mediami, wewnętrzną oraz działania z zakresu CSR.
10.05.19, 21:00
| reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Bank Pekao i Barbara Worńska szukają interpretatorów utworu Nie czekaj
Bank Pekao S.A. organizuje konkurs dla młodych artystów, którzy chcą zaistnieć na rynku muzycznym. Aby wziąć udział w konkursie trzeba przygotować interpretację utworu Barbary Wrońskiej "Nie czekaj". Nagrodą jest występ na scenie podczas kameralnego koncertu Barbary Wrońskiej 31 maja br. w Warszawie.
28.03.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Barbara Wrońska w kampanii Banku Pekao S.A.
Bank Pekao rusza z drugą odsłoną kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi” z udziałem wokalistki Barbary Wrońskiej.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.