19.03.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Chudy agencji przechodzi do agencji Altavia Polska
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy, który na stanowisku Dyrektora Produkcji odpo-wiada za kierowanie sześcioosobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji pro-duktów FSC i PEFC.
25.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100 proc. udziałów w K2 Create i K2 Precise.
11.07.23, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kolekcja Ferrari na stacjach Shell
Od 19 czerwca br. klienci sieci Shell mogą zbierać naklejki za wybrane zakupy na stacji i wymieniać je na cztery zdalnie sterowane modele Ferrari: F1-75, DAYTONA SP3, 296 GTB czy 330 P4. Akcję wspiera kampania reklamowa. 
06.07.23, 12:41
| reklama & PR » informacje
Impact klientem agencji altavia.kamikaze
Portfolio klientów altavia.kamikaze wzbogaciło się o nowy brand – Impact. Agencja rozpoczęła dla tego klienta pilotażową kampanię rekrutacyjną.
15.06.23, 09:28
| reklama & PR » ludzie
Aleksander Malinowski w ekipie agencji altavia.kamikaze
Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Aleksander Malinowski i objął stanowisko Senior Account Manager. Malinowski do tej pory pracował w Feeders Agency, gdzie był Account Managerem.
08.03.23, 09:16
| reklama & PR » informacje
Kamikaze zmienia sie w altavia.kamikaze
Po pięciu latach od momentu dołączenia do reklamowej Grupy Altavia, agencja Kamikaze przechodzi rebranding w ramach którego zmienia nazwę na altavia.kamikaze oraz odświeża identyfikację wizualną.
08.04.22, 15:55
| reklama & PR » informacje
Altavia Polska współpracuje z Michelin
Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin przy realizacji kampanii wsparcia sprzedaży opon na sezon letni, w nowym rozszerzonym zakresie. Kampania prowadzona jest równolegle na sześciu rynkach regionu CEE. Częścią kampanii jest promocja konsumencka.
10.03.22, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Kopczyńska dołącza do Kamikaze
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta, do którego dołącza Natalia Kopczyńska.
09.03.22, 13:11
| reklama & PR » ludzie
Karolina Pawłowska dołącza do Kamikaze
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta, do którego dołącza Karolina Pawłowska.
21.12.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Altavia Polska z budżetem kreatywnym Michelin przez kolejne trzy lata
Agencja Altavia Polska wygrała przetarg na obsługę kreatywną Michelin. Współpraca dotyczy wsparcia sprzedaży w regionie CEE, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację oraz trzy kraje bałtyckie.
08.10.21, 18:10
| reklama & PR » informacje
Michelin Polska i Altavia Polska ruszają z kampanią zimową
Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin przy realizacji kampanii wsparcia sprzedaży opon na sezon zimowy w zakresie produkcji materiałów. Kampania prowadzona jest równolegle na sześciu rynkach regionu CEE.
05.08.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Carrefour zachęca do kibicowania kolarzom podczas Tour de Pologne
Agencja Altavia Polska wsparła Carrefour Polska w akcji promocyjnej związanej z tegoroczną edycją Tour de Pologne. Działania są skierowane do wielbicieli imprezy kolarskiej oraz do klientów sklepów Carrefour. Kampania „Razem wspieramy polskie kolarstwo - bądź z nami na trasie” potrwa do końca sierpnia br.
30.04.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
La Impreza Fantastica! El Sol z kampanią wizerunkową
W wyniku wygranego przetargu agencja Altavia Polska współpracuje z firmą Ambra przy kampanii wizerunkowej „La Impreza Fantastica!”, realizowanej dla brandu El Sol.
16.03.21, 17:29
| reklama & PR » informacje
Ekologiczna kampania Michelin na sześciu rynkach regionu CEE
Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin przy realizacji kampanii opon na sezon letni, która się rozpoczyna i będzie prowadzona równolegle w sześciu krajach naszego regionu.
02.03.21, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Arek Siuda dyrektorem kreatywnym Altavia Polska
Do Działu Kreacji Altavia Polska dołączył Arek Siuda i objął stanowisko Creative Director. Do Altavii przeszedł z agencji Generations Family & Young Marketing, gdzie również był Creative Directorem.
17.01.21, 16:40
| reklama & PR » informacje
Shell kontynuuje akcję Moc okazji we wtorki i czwartki
Rozpoczęła się trzecia i ostatnia odsłona promocji „Moc okazji we wtorki i czwartki”.
26.11.20, 19:24
| reklama & PR » informacje
Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel
Firma Henkel rozpoczęła kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100 proc. z recyklingu. Klienci do 31 listopada br. mogą wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z nagrodami.
18.11.20, 18:41
| reklama & PR » informacje
Altavia obsłuży markę Dorato. Startuje kampania wspierająca launch Dorato Blackcurrant
Altavia Polska rozpoczyna współpracę z marką Dorato (Ambra). Agencja ma zapewnić wsparcie rozpoczynającej się kampanii mającej na celu wsparcie sprzedaży nowego produktu w portfolio firmy - wina musującego Dorato Blackcurrant, które jest największą od kilkunastu lat premierą marki Dorato.
14.10.20, 08:00
| reklama & PR » informacje
Moc okazji we wtorki i czwartki. Shell startuje z nową promocją
Wystartowała promocja dla klientów Shell pt. „Moc okazji we wtorki i czwartki”.
07.08.20, 11:56
| reklama & PR » informacje
Auta wyścigowe w kolekcji Shell Motorsport
Nowa kolekcja Shell Motorsport to dla konsumentów możliwość zdobycia modelu auta wyścigowego. Każdy kierowca, który zatankuje określoną ilość paliwa na stacji Shell, będzie mógł kupić w cenie promocyjnej, m.in. zdalnie sterowany Nissan Formuły E GEN 2. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.