10.02.25, 13:11
| reklama & PR » informacje
Marka DrWitt wybiera agencję Chromatique
DrWitt, marka z Grupy MASPEX, wybrała agencję Chromatique do poprowadzenia całościowej obsługi social media.
08.02.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Chromatique została agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
22.11.24, 15:00
| reklama & PR |
Bols stawia na agencję Chromatique
Marka Bols nawiązała współpracę reklamową z agencją Chromatique, która zwyciężyła w przetargu na jej obsługę.
23.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Chromatique wygrał przetargi trzech marek należących do firmy Henkel
W maju br. agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki E.
24.04.24, 21:00
| reklama & PR » ludzie
Piotr Gorzkowski przeszedł do Chromatique
W kwietniu br., do zespołu agencji Chromatique dołączył Piotr Gorzkowski i objął stanowisko Client Service Directorem.
02.02.24, 12:44
| reklama & PR » informacje
Marka BRITA rozszerza współpracę z agencją Chromatique
Brita od początku br. poszerzyła współpracę i powierzyła szeroki zakres działań reklamowo-marketingowych agencji Chromatique.
30.10.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
Straszny Katar i Katarzyna w kolejnym spocie marki nasic
Agencja reklamowa Chromatique w swojej kolejnej współpracy z Klosterfrau, przedstawiła nową odsłonę kampanii digitalowej, produktów marki nasic.
12.06.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Wejdź gładko w lato. Veet & School we wspólnej wakacyjnej kampanii
Ruszają wspólne działania marek Veet & School w nowej, wakacyjnej kampanii.
30.04.21, 10:23
| reklama & PR » informacje
Pyszne chwile razem! Chromatique dla Hochland
Agencja Chromatique odpowiada za kampanię Hochland „Pyszne chwile razem!” przeprowadzaną na ukraińskim rynku.
24.04.21, 13:31
| reklama & PR » informacje
1-2-3 Teraz Ty. Chromatique Creative Agency odpowiada za kampanię kampani Max Factor
Grupa Coty, która ma w swoim portfolio takie marki jak: Rimmel, Bourjois, Miss Sporty czy Max Factor, po raz kolejny wybrała agencję Chromatique do prowadzenia swojej kampanii.
22.10.20, 10:04
| reklama & PR » informacje
Twój lek antyseptyczny. Neo-Angin odświeża wizerunek
Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” rozpoczęła się kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
21.12.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
My Poznań 36,6. Kampania na rzecz tolerancji
„Wobec ludzi tolerancja to za mało, należy się szacunek” – pod takim hasłem trwa kampania "My Poznań 36,6". To projekt, w którym poruszany jest problem nie tyle nietolerancji i dyskryminacji, ale coraz częstszych zachowań świadczących o braku szacunku do drugiego człowieka. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.